NIKADA NISMO IMALI NEKE VELIKE SVAĐE MUŽ I JA...




Nikada nismo imali neke velike svađe muž i ja. Volimo se, imamo stabilne poslove, lijepa primanja,s ve je uredu osim jednog. Naš najveći problem su djeca i u zadnje vrijeme sve češće i žustrije se svađamo.


Imamo kćerku koja za mjesec dana puni 3 godine i jedino nam je dijete, ali moj muž želi još, želi muško dijete, ali ja se protivim i mislim da je jedno dijete za današnje uslove sasvim dovoljno, nebito da li je muško ili žensko. Svako dijete više koje izrodimo zahtijeva i više brige,obaveza i svega, a mislim da nismo u situaciji da odgajamo dvoje djece i nakraju krajeva, šta ako opet bude žensko, da li


to znači da se trebam poroditi 10 puta da dobijem muško, odnosno da moj muž dobije muško dijete. Svjesna sam da ga svekrva nagovara, jer za nju ako nije muško nije ni dijete. Da li sam sebična i nerealna, ni sama ne znam???

Постави коментар