VARAM TRUDNU SUPRUGU, ALI NE ŽALIM: MOJA LJUBAVNICA JE SAVRŠENA ŽENA!



1-j

Muškarac u kasnim dvadesetim godinama iskreno je priznao kako vara trudnu ženu. S jedne strane strašno ga peče savest zbog preljuba, a s druge kaže kako nikad u životu nije iskusio bolji seks kao sa koleginicom sa radnog mesta. Ovo je njegova ispovest:

“Gde početi? U kasnim 20-im godinama sam i u braku četiri godine. Imam ženu svojih godina koja je verovatno moj najbolji prijatelj. Imamo tri godine staro dete i trudna je sa drugim. Oženio sam se sa njome jer je bila jedan od mojih najboljih najprisnijih prijatelja i osećao sam kako će biti dobra žena i majka. Ali, nikad nije bilo vatre u našoj spavaćoj sobi, što je velika razlika u odnosu kako sam živeo pre veze sa njom.
Imamo lep, udoban život zajedno. Upravo smo kupili našu prvu kuću i zaista imamo jako dobar brak. Tokom poslednjih šest meseci puno vremena provodio sam na poslu i počeo sam flertovati sa koleginicom nešto starijom od mene i jako nam je zabavno dok smo zajedno.

Među nama je od početka vladala jaka seksualna napetost i pre nekoliko meseci to se dogodilo i oduševila me je u krevetu. Super nam je i dogovaramo se redovno gde ćemo se naći nakon posla.

Seks sa njom je najbolji koji sam imao u svom životu, a imao sam iskustva sa ženama, čak i onima starijim od 40, pa imam sa čime da uporedim.

komicnistatusi.rs

Постави коментар