Imam 15 godina i odrasla sam uz tatu, a mamu nikada nisam ni upoznala’





Imam 15 godina i odrasla sam uz tatu, a mamu nikada nisam ni upoznala. Tata je rijetko kada pričao o njoj, a ni ja nisam mnogo navaljivla sa pitanjima. Međutim, sve se promijenilo unazad godinu dana. Po školi su me drugovi i drugarice počeli zezati i govoriti da moj tata voli muškarce, da je gej, da ja nisam njegova…


 Sve to me mnogo psihički opterećivalo, popustila sam u školi, često sam i izostajala, jer nisam mogla trpjeti uvrede. Nikada ništa nisam spominjala tati, jednostavno me bilo sramota, a u sebi sam vjerovala da su te priče izmišljene i da nije istina što mi govore. Prije nekih 10-ak dana tata je bio u gradu, a ja sama kod kuće. Nije mi se išlo u školu, tako da sam odlučila da ostanem kod kuće. Nekad oko 3 sata, kada sam već uveliko trebala biti u školi, došao je tata sa svojim prijateljem. Pobjegla sam u svoju sobu i izvirivala kroz malo otvorena vrata.


Čim su ušli u dnevnu sobu počeli su da se ljube, moj otac i njegov prijatelj, ODVRATNA SCENA, koju ne bih nikome poželjela da vidi svojim očima, pogotovo ne oca… i sada mi se povraća. Ubrzo su počeli da skidaju odjeću… grozno… gledala sam dok se nisam uvjerila da je moj tata zaista onakav kakvim ga već duže vremena nazivaju moji drugovi. Totalno sam zbunjena, psihički slomljena, ne znam kako dalje da živim. Tačnije život za mene sa ovim je nemoguć. Šta da radim… da barem znam ko mi je mama.

Постави коментар