”Moj drugar bio kod kuće sa djevojkom, sami njih dvoje”





Moj drugar bio kod kuće sa djevojkom, sami njih dvoje. Inače u vezi su bili oko 2god. Pred veće pozove njega društvo na fudbal. Ona kao idi, ostacu ja gledat cu malo tv dok se ne vratiš. I ode on kad tamo 4-5 ekipa, njemu se nije dalo cekati i vrati se.


Sad cu pokušati citirati njega… Kaže: ” Vracam se ja, ulazim u kucu, kad cujem neke zvukove na spratu. Aj kontam ostala je ona, gleda tv, sluša muziku, šta znam. Raspremim se i krenem na sprat do nje. Kako sam se približavao mojoj sobi zvuk i buka su postajali sve jaci. Vrata nisu bila zatvorena do kraja, provirim kad ona sa nekim likom NA MOM KREVETU U MOJOJ SOBI. Izadem na balkon, zapalim cigaru, ispušim.


Vratim se unutra oni još odraduju posao. Udem i kažem OCE`L TO DOMACINE.” Naredna scena par sekundi niko ništa ne progovara. Poslije je krenulo neko pravdanje, nije to tako bla bla bla.. Raskinuli su naravno. All nikad necu zaboraviti kad je reko OCE`L TO DOMACINE, ja sam plakao, i dan danas kad se sjetim zaplacem od smijeha. KRALJ


Постави коментар