OVO VAM PRIČAM DA NE PONOVITE MOJU GREŠKU. MISLILA SAM DA SAM UPOZNALA LJUBAV MOG ŽIVOTA…

1


Ovo vam pričam da ne ponovite moju grešku.
Mislila sam da sam upoznala ljubav mog života.Upoznali smo na jednom druženju.
Ljubili smo se samo i nije bilo odnosa.Zabavljali smo se i išli smo ka tome
da stvorimo emotivno dobru vezu a da spavamo tek kad uđemo u brak.
Mi smo super bili i voljela sam ga koliko on mene.
Svadba je bila super fakat i najljepši dan ikad.
Na medenom mjesecu smo spavali i bilo je katastrofa.
Pokušali smo još par puta ali on nije znao šta da radi a meni je neugodno bilo.
Kad smo se vratili rekli smo da ćemo dati sve od sebe da poboljšamo to radi truda.
Nije išlo jednostavno i rastali smo se poslije 3 sedmice braka.
Šok je bilo i za naše prijatelje i obitelj.
S mužem bivšim sam ostala drug i tako je najbolje jer nas je ta priča spojila,
zato se i čujemo ponekad.
Sad imam novog momka i snjim sam odma spavala i odnosi su nam extra.
Naši seksualni odnosi su ono što je u ljudskom rodu i to ako ne fukcioniše onda neće ništa.
Da puno ne generliziram uglavnom morate imati dobru i emotivnu vezu i naravno onu u krevetu.
www.ispovesti.com

Постави коментар