POLUMJESECI…FENOMENALAN KOLAČ ZA KOJI VAM NE TREBA PUNO VREMENA




Sastojci
Tijesto
14 dkg šećera
14 dkg margarina
14 dkg mljevenih badema
7 dkg brašna
4 bjelanjka
Žuti preljev
4 žumanjka
14 dkg šećera u prahu
1 vrećica vanili šećera
Krema
1 dl mlijeka
7 dkg šećera
7 dkg margarina
7 dkg čokolade za kuhanje
14 dkg mljevenih badema

Priprema
1.
U dvije posude odvojite žumanjke od bjelanjaka.
2.
Pjenasto umutite omekšali margarin sa šećerom, te mu dodajte mljevene bademe i prosijano brašno.
3.
Na kraju lagano (mješajući kuhačom) u smjesu dodajte tvrdo tučeni snijeg od bjelanjaka.
4.
Smjesu razmažite na lim koji ste prethodno premazali margarinom i pecite u pećnici zagrijanoj na 180°C.
5.


Za to vrijeme dobro mikserom umutite žumanjke sa šećerom u prahu i vanili šećerom, dok ne dobijete glatku sjajnu smjesu.
6.
Kad je tijesto pečeno više od pola, izvadite ga iz pećnice, te premažite žutom smjesom.
7.
Smanjite pećnicu na 100°C, stavite premazano tijesto ponovo peći i tako sušite otprilike 50 minuta do sat vremena. Izvadite iz pećnice.
8.
Za kremu skuhajte mlijeko sa šećerom, te u vruće dodajte izmrvljenu čokoladu za kuhanje, margarin i mljevene bademe.
9.
Dobro izmiješajte i premažite preko osušenog žutog dijela.
10.
Kada se malo ohladi, posipajte za ukras mljevenim bademima ili orasima.
11.
Ohladite do kraja.
Posluživanje
Ohlađeni kolač režite čašom ili modlicom za kekse u polumjesece, a možete rezati i štangice. Ukoliko tijesto prilikom pečenja sušite kraće vrijeme, dobit ćete jednako fini kolač, jedino što neće biti prhki, nego više kremasti.
Hvala od srca!
www.coolinarika.com

1 коментара:

MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

WhatsApp mu +2348118829899

pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

Reply

Постави коментар