KADA POMISLITE DA VAM JE ŽIVOT LOŠ I TUŽAN, SJETITE SE MENE KOJOJ JE MAJKA UMRLA KAD SAM IMALA 11 GODINA, ŽIVIM SA OCEM KOJI SVAKI DAN PROVODI U KAFANI, MACEHOM...

1-j


Kada pomislite da vam je život loš i tužan, sjetite se mene kojoj je majka umrla kad sam imala 11 godina, živim sa ocem koji svaki dan provodi u kafani,

macehom koja plače kad je pukne nokat, bakom koja je pijana svaki dan iako ima 70 godina, mlađom sestrom od 13 godina koja me svaki dan vređa

i kaže mi da idem u pm iako nas je ista majka rodila i ta ista majka je pod zemljom već 5 godina i sa polusestrom koja sada ima 15 meseci i ona me drži u životu,

ne bih mogla da dozvolim da se prema njoj ponašaju kako se prema meni ponašaju i da ona ovako mala ispašta zbog nečega.

Tužno je kada vidim da neko tuguje jer nema ajfon ili momka/curu a još ide u osnovnu školu, a ne zna kako je nama koji nemamo majku/oca

ili kojima je život ovakav kao meni ili sličan.

Izvor: ispovesti.com

Постави коментар