NAKON GODINU DANA BRAKA SAZNALA SAM DA JE MOJ MUŽ OVISNIK O DROGAMA. TADA SE FASADA LAŽI…





Nakon godinu dana braka saznala sam da je moj muž ovisnik o drogama. Tada se fasada laži mog muža počela raspadati i saznala sam i mnoge druge poroke kojima je opčinjen. VEĆ SAM BILA TRUDNA…

Nisam mogla podnijeti sve te njegove laži i napustila sam ga i vratila se mojim roditeljima, ali… Moja mama je insistirala da se vratim mužu, da pokušamo svi zajedno da ga vratimo na pravi put, da ga izliječimo, a obzirom da sam bila trudna i to je bio razlog više da nastavimo zajednički život. Vratila sam se i obećao je da će se promijeniti, išli smo na redovne kontrole urina, i zaista je bio čist.


Sve je bilo savršeno do dana kada sam se porodila i na svijet donijela prekrasnu bebu, bebu koja je od rođenja ovisnik o drogama, bebu koja je obilježena za cijeli život, bolesna i to sve zbog njega mog muža. Tada mi se zgadio da ga jednostavno više nisam željela očima vidjeti i gledati.Ponovo sam ga napustila, ovaj put zauvijek. Od prijatelja čujem da se ponovo vratio starim porocima i da se njegov život strmoglavo ruši. Nemate pojma koliko sam ga voljela, ali me više uopšte ne zanima, ništa prema njemu ne osjećam osim mržnje i za mene je on mrtav već duže vremena.

40 коментара

Kako sam se uspio dogovoriti sa svojim mužem uz pomoć dr. Ajayija kotača čarolije, imam 47 godina s troje djece, jedno se jutro prije otprilike 8 mjeseci, moj suprug upravo probudio iz kreveta i sljedeće što je rekao bilo je da trebali bismo se razvesti da ga više ne zanima naš brak, te riječi su me dovele u ravnotežu i gotovo sam se onesvijestio, molio sam se s njim i pitao što nije u redu, ali on je odbio ništa reći, istog je mjeseca napustio kuću i ostavio me sama sa djeca i da budem iskrena na meni nije bilo lako, čak sam rekla njegovoj sestri da mi pomoli moliti da mi oprosti ako ga nesvjesno pogriješim i svi prigovori padnu na gluho uho. Tražio sam pomoć s druge platforme, ali sve nije uspjelo dok nisam pročitao članak o duhovnom čovjeku, čarobnjak zvan dr. Ajayi, objasnio sam mu svoj problem i on mi je rekao da pružim neke informacije koje sam mu dao, a on mi je rekao suprug nije u svom pravom umu, da je izmanipulirala druga žena zbog čega traži razvod, ali rekao mi je da se ne brinem da će za tri dana sve moje brige proći i na moje najveće iznenađenje nakon čaroliju je dao Veliki dr. Ajayi, moj muž je zvao da se vraća kući i čak me pitao koliko dugo je izvan kuće, stvarno sam sretan što je moj brak spasio veliki čarobnjak čarolije zvan Dr Ajayi, razvod se nikada ne dogodi, dobio sam unapređenje na mjestu rada, sve se u mom životu okreće dobrom i velikom čarobnjaku dr. Ajayi treba zahvaliti na svemu tome. Ako imate problema u braku, ako tražite plod maternice, ako želite dobiti bivšeg ljubavnika, ako želite sretne brojeve za lutriju, ako vam treba zaštitna čarolija, čarolija za bogatstvo itd ... Slobodni ste kontaktirati dr. Ajayija za bilo koju vrstu uroka i zauvijek ćete biti sjajni zbog toga jer će biti ispunjene sve vaše srčane želje. Možete ga kontaktirati na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp +2347084887094.

Reply

sretan sam što danas ovdje dijelim svoje svjedočanstvo sa svijetom kojeg nikada ne zamišljam kako to radim, ali pun sam radosti i želim da im drugi pomognu. Po struci sam uredski sekretar, imam dvoje djece sa suprugom. Suprug me napustio i našu djecu bez ikakvog objašnjenja, upravo je napustio kuću i sljedeće što sam čuo da vidi drugu ženu, pokušao sam svim mogućim sredstvima da ga vratim kući, ali čudno se ponašao prema meni i čak zapostavio djecu. Bio sam frustriran i devastiran, tražio sam pomoć iz različitih uglova dok nisam vidio post o dr. Ajayi-u koji je doveo čaroliju. Kontaktirao sam vračara čarolije koji mi je rekao što da radim. Uvjeravao me da će baciti čaroliju i sve će biti dobro u roku od tri dana, ali bio sam sumnjičav, razmislio sam o tome prije nego što sam ga napokon kontaktirao, zajedno smo prošli postupak i na moje iznenađenje čarolija je radila i moj suprug vratio se kući i kleknuo da moli za oproštaj, ali prvo mu je bio poziv iznenađenja jer nismo razgovarali oko 6 mjeseci. Dr Ajayi je zaista čovjek njegovih riječi, ako i vi
imate problema u svojoj vezi ili bilo kojem aspektu svog života, obratite se urotiču dr. Ajayi-u za trajno rješenje.

E-pošta: drajayi1990@gmail.com
Viber ili WhatsApp broj: 2347084887094

Reply

Nikad ne zamišljam da to radim, ali sretan sam i želim da drugi imaju njihovu pomoć. Kao bankar, moj suprug od 8 godina napustio je mene i našu djecu, napustio kuću i sljedeće što sam čuo da viđa djevojku, pokušao sam svim mogućim sredstvima da ga vratim kući, ali ponašao se čudno prema meni, čak je i zanemario djeco. Bio sam frustriran i tražio pomoć dok nisam vidio post o dr. Ajayiju, duhovnom čovjeku, uvjeravao me da će čaroliju učiniti i sve će biti dobro u roku od tri dana, ali bio sam sumnjičav, malo sam razmislio i napokon ga kontaktirao opet smo zajedno prošli kroz postupak i na moje iznenađenje čarolija je djelovala i moj se suprug vratio kući nakon dvije godine razdvojenosti. Doktor Ajayi zaista je čovjek od riječi, ako imate problema u vezi ili bilo kojem aspektu svog života, obratite se bacaču čarolija dr. Ajayi za trajno rješenje.

E-adresa: drajayi1990@gmail.com
WhatsApp / Viber broj: +2347084887094

Reply

prolazio sam kroz pakao u svojoj vezi kad sam naišao na svjedočanstva dr. Ajayija, čovjeka koji su duhovno blagoslovili njegovi bogovi kako bi pomogao ljudima koji prolaze kroz teška vremena u njihovoj vezi. Moj zaručnik s kojim smo zajedno 6 godina odjednom kaže da bismo trebali prekinuti vezu i krenuti svojim putem, pokušavam razumjeti što se događa, ali ne mogu shvatiti, pa sam napisao dr. Ajayi i razgovarao s njim o svom problemu, pitao je pitao me nekoliko pitanja i rekao mi je rješenje da moja veza ponovno počne funkcionirati, slijedila sam njegove upute i vratio se moj zaručnik koji je bio odvojen od mene 4 mjeseca moleći rekavši da ne zna što ga je spopalo. Zahvaljujući Velikom duhovnom čovjeku dr. Ajayiju, sretni smo u braku s poboljšanim financijskim statusom. kontaktirajte dr. Ajayija danas ako se suočite sa bilo kojim životnim problemom i ako imate trajno rješenje. E-adresa: drajayi1990@gmail.com ILI WhatsApp / Viber broj: +2347084887094

Reply

Pročitao sam neka svjedočenja dr. Ajayija o tome kako je ljubavnom čarolijom pomogao mnogim ljudima vratiti ljubavnike u tjedan dana. Imala sam problema sa ljubavnikom pa sam ga odlučila kontaktirati jer toliko volim svog muškarca. napustio je dom i rekao da ga veza više ne zanima bez razloga, bila sam u šoku. Kontaktirao sam dr. Ajayi i on su mi rekli da će mi se vratiti dečko, dr. Ajayi je napravio ljubavnu čaroliju i to je mom dečku otvorilo oko da vidi koliko se volimo i vratio se kući. Dok pišem ovo svjedočanstvo, najsretnija sam djevojka na svijetu. moj dečko i ja živimo sretan život i naša je ljubav sada jača nego što je bila prije nego što smo prekinuli. Sve zahvaljujući dr. Ajayi zbog prekomjernog posla koji je obavio za mene, pomažući mi da se vratim sa svojim ljubavnikom. ako imate bilo kakav problem i želite brzo rješenje, kontaktirajte dr. Ajayija na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Viber / Whatsapp: +2347084887094 on je pouzdan čovjek.

Reply

Jeste li žena koja traži plod maternice, želite čuti glasove djece u svojoj kući, ali više niste uspjeli zatrudnjeti, brinite se jer će vam dr. Ajayi pomoći da dobijete vlastitu bebu, bila sam suočavajući se sa sličnom situacijom kada muškarac svjedoči kako mu je veliki bacač uroka dr. Ajayi pomogao da vrati svoju voljenu suprugu kući nakon 9 mjeseci razdvajanja, pružio sam ruku dr. Ajayiu, objasnio mi je moje stanje, rekao mi je da više ne plačem i pripremio biljni napitak za mene koji sam uzela i u tri mjeseca sam bila trudna s dječakom i djevojčicom, sada sam ponosna majka i moj dom je u miru kontaktirajte dr. Ajayija, bacača čarolija, u bilo kojoj životnoj situaciji, on je dobar čovjek. Viber ili WhatsApp: +2347084887094 ili e-pošta: drajayi1990@gmail.com

Reply

ZELIM OVIM PUTEM DA SE ZAHVALIM IMALA SAM BRAK I DETINSTVO JAKO LOSE SVE DOK NISAM REKLA KUMI STA SE DESAV KOD NAS MADA JE ONA I VIDELA TO BILO JE KATASTROFA OD ZIVOTA PAKAO ZENU SMO POZVALI KUMA I JA I ONA MI PUNO MOGLA RESILA MI SVE SADA SMO SRECNI I ZADOVOLJNI..EVO BROJA+381611047085

Reply

OVO NIJE ŠALA. POVJERENJE VELIKOM DR ISIKOLU. Zovem se Senna Rayan. Veliki DR ISIKOLO doista je moćan i zna savršeno raditi svoj posao. Da nije bilo njega, ne bih mogao zamisliti što bi se dogodilo. Moj bivši je uvijek nagovarao svađu sa mnom i uvijek me maltretirao. Počeo se ponašati čudno i smiješno i napustio me bez razloga zbog druge djevojke. Mislila sam da je nestala svaka nada. Potražio sam pomoć na internetu i naišao na Great isikolosolutionhome@gmail.com. Vidio sam toliko svjedočanstava o njemu. Bila sam oduševljena i kontaktirala sam ga na njegov e-mail i rekla mu što se događa. Nasmijao se i uvjeravao me da se smirim da će mi pomoći i da će se moj bivši vratiti moleći me. Odradio je svoj posao i bacio čaroliju umjesto mene, a za dva dana moj se bivši došao ispričati se baš kad mi je rekao. Danas oboje živimo zajedno i čak smo više zaljubljeni nego što smo bili prije njegova odlaska. Za vlastitu pomoć obratite se tvrtki Great DR ISIKOLO. Možete ga kontaktirati na e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Također ga možete kontaktirati na WhatsApp/Viber na +2348133261196.

Reply

Očajnički sam tražila neki način da natjeram svog bivšeg dečka da se ponovno zaljubi u mene. Imali smo uspona i padova, ali tijekom zadnjih 6 mjeseci naša je veza otišla na jug. Proveo sam 500+ na bacaču čarolija za koji sam mislio da će mi pomoći, a ne znajući da ona nije pomogla. Obraćam se jer želim biti poželjna žena kakva sam nekada bila, a on se ponovno zaljubio u mene i oženio me. Ne mogu zamisliti ovog dječaka ni s kim drugim dok nisam stvarno kontaktirala dr. Ikhinea zbog kojeg mi je želja srca udovoljena. Dao mi je detalje o tome kako da mi pomogne, što je i učinio kad sam udovoljio, i spasio je mog čovjeka iz zlih ruku dame koja ga je hipnotizirala, a moj se čovjek vratio k vama za 48 sati i zaista sam bio zapanjen da je takva manifestacija moći je uistinu stvaran. Sada mogu rado reći ljudima da pokušaju DR ISIKOLO-a u njihovim problemima i čekaju trenutne rezultate. kontaktirajte ga s njegovom adresom e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili izravno WhatsApp/Viber +2348133261196.

Reply

DR ISIKOLO IZLJECIO ME SMRTNOJ HERPESI. Zovem se Lana Landeka i imala sam Herpes Simplex virus, a zatim sam naišla na pregled ljudi koji su rekli da ih je DR ISIKOLO liječio od Herpes Simplex virusa, pa sam pokušao kontaktirajući ga putem njegove e-pošte i objasnio mu svoj problem. Rekao mi je sve stvari koje moram učiniti, a također mi je dao upute koje moram poduzeti, a koje sam pravilno slijedio. Prije nego što sam znao što se događa nakon dva tjedna, HERPES SIMPLEX VIRUS koji se nalazio u mom tijelu nestao je. pa ako vam je srce slomljeno od bilo koje smrtonosne bolesti kao što je HERPES HIV, herpes zoster, mali broj spermija ili vraćanje vašeg bivšeg ljubavnika, ovaj je sjajni čovjek izuzetno najbolji u kojem sam vidio i pljeskao, a ako vam je potrebna i pomoć, možete mu poslati i e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp ili Viber na +2348133261196

Reply

Učinkovita snažna ljubavna čarolija za povratak bivšeg ljubavnika, provjerite na DR ISIKOLU. Upravo sam doživio čuda ljubavne čarolije Dr.Isikolo, koja su se raširila internetom i diljem svijeta, kako je izvanredno pomogao ljudima diljem svijeta da obnove svoj brak i vrate izgubljene ljubavnike, a također je pomogao i u osvajanju lutrije. Kontaktirala sam ga nakon što sam prošla kroz toliko svjedočenja različitih ljudi o tome kako je pomogao vratiti mog bivšeg ljubavnika, rekla sam mu o svom mužu koji me napustio prije otprilike 8 mjeseci i napustio dom sa svime što sam imala. DR ISIKOLO mi je samo rekao da se nasmiješim 3 puta i odmaram, sve će to riješiti u samo 48 sati, nakon drugog dana kada me nazvao Toni, bio sam tako šokiran, odabrao sam poziv i nisam mogao vjerovati svojim ušima, on je bio stvarno me molio da mu oprostim i obećavao telefonom. Vratio se kući i nabavio mi novi auto samo za njega kako bi mi dokazao svoju ljubav. Bio sam tako sretan i nazvao sam dr. ISIKOLA i zahvalio mu se, rekao mi je samo da podijelim dobre vijesti po cijelom svijetu. Pa ako vam je potreban učinkovit i pravi čarobnjak za bilo koji problem u vašem životu, možete se obratiti DR ISIKOLU na njegovu e -adresu: isikolosolutionhome@gmail.com ili ga možete kontaktirati putem WhatsAppa ili Vibera na +2348133261196.

Reply

Moje ime je Bernada Gaspar. Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama DR ISIKOLO, moram ovo svjedočenje upoznati sa svima. Bio sam kod drugih čarobnjaka bez vidljivog rezultata, sve što su htjeli bilo je moje novac. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, od tebe sam izvukao najbolje. Mog bivšeg muža nije bilo godinu dana, a ja sam svuda išla po druge čarobnjake po pomoć, ali bez rezultata sve dok me moj prijatelj nije upoznao s dr. Isikolo. Nakon što je Ljubavna čarolija obavljena, napokon sam ga nazvao za manje od 48 sati. Njegove čarolije učinile su čuda i moj muž se vratio pun ljubavi. Bilo je to kao čudo! Iznenada se vratio s cvijećem rekavši da bih mu trebala dati, bila sam zaista zaprepaštena i šokirana kad je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga prihvatim natrag. Stvarno mi nedostaje riječi i radostan sam, ti si Bog poslan meni i cijeloj mojoj obitelji .. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala dr Isikolo. Svima koji traže pravog čarobnjaka obratite se dr. Isikolu putem e -pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp/Viber na +2348133261196

Reply

Obećavam da ću podijeliti ovo svjedočanstvo po cijelom svijetu kad mi se dečko vrati, a danas uz svo dužno poštovanje želim zahvaliti dr. ISIKOLU što je donio radost i sreću u moju vezu i moju obitelj. Želim vas obavijestiti sve da postoji čarobnjak koji je stvaran i originalan. Nikada nisam vjerovala u bilo što od ovoga dok nisam izgubila dečka, trebala mi je pomoć dok nisam pronašla doktora Isikola koji je izgovorio čaroliju, a on je bacio ljubavnu čaroliju na mene i uvjerio me da ću vratiti svog dečka za 2 dana nakon što je uroka bačena, 2 dana kasnije, zazvonio mi je telefon, i tako šokantno, moj dečko me nije nazvao posljednja 3 mjeseca. Ispričao se zbog slomljenog srca i rekao mi da je spreman biti moja leđa do kraja života sa mnom. Dr Isikolo ga je pustila da zna koliko ga volim i želim. I otvorio oči da zamisli koliko imamo zajedničkog. Dok trenutno pišem ovo svjedočanstvo, najsretnija sam djevojka na svijetu. I Isikolo vam može pomoći. Pošaljite mu e -poruku na: isikolosolutionhome@gmail.com ili njegov WhatsApp/Viber na +2348133261196.

Reply

DR ISIKOLO ME IZLIJEČIO OD MOJE HERPESOVE BOLESTI. Prirodno bilje izliječilo je toliko bolesti da lijekovi i injekcije ne mogu izliječiti. Vidio sam veliku važnost prirodnog bilja i divan posao koji su učinili u životu ljudi. na internetu sam čitao svjedočanstva ljudi o tome kako ih je DR ISIKOLO liječio biljem, od liječenja herpesa, HIV -a, dijabetičara, steriliteta i mnogih drugih, pa sam se odlučio obratiti liječniku jer znam da priroda ima moć izliječiti bilo što. Dijagnosticiran mi je herps posljednje 3 godine, ali DR ISIKOLO me izliječio svojim biljem, a ja sam svoju tetku i njezinog muža odmah uputila k njemu jer su i one bolovale od herpesa, ali neka je slava Bogu, i oni su se izliječili. Znam da je teško povjerovati, ali živo sam svjedočanstvo. Nema štete ako isprobate njegovo bilje. On je i bacač čarolija, bacio je čarolije kako bi obnovio razorene brakove i bacio je čarolije za sreću kako bi napredovao i briljirao. DR ISIKOLU možete kontaktirati i na njegovu WhatsApp -u ili Viberu: +234813261196

Reply

DR ISIKOLO OSTAJE NAJBOLJI KOJEM POMAŽEM KOME I VRAĆANJE BRAKA JE DOKAZ O TOME.
Zovem se Ivana Lasse i nakon 5 godina braka sa suprugom s dvoje djece, suprug se počeo čudno ponašati i izlaziti s drugim damama te mi pokazao hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti mi razvodom ako se usudim ispitati ga o njegovom afera s drugim damama, bila sam potpuno shrvana i zbunjena sve dok mi moj stari prijatelj nije rekao o čarobnjaku na internetu koji se zove DR ISIKOLO koji pomaže ljudima s problemima u vezi i braku pomoću ljubavnih uroka, isprva sam sumnjao u to stvar ikad postoji, ali odlučio sam pokušati, kad ga kontaktiram, pomogao mi je da bacim ljubavnu čaroliju i u roku od 48 sati, ljubav i sreća su se vratili, a moj muž mi se vratio i počeo se ispričavati, sada je prestao ići vani s drugim damama i njegovim sa mnom zauvijek i zauvijek. Odmah se obratite dr. ISIKOLU da biste riješili problem vaše veze ili braka danas putem e -pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili izravno WhatsApp ili Viber +2348133261196.

Reply

Doktor Ajayi je moćan duhovni čovjek kojem možete pobjeći ako vam je potrebna pomoć, on je savršeni čarobnjak koji vam može pomoći u rješavanju vaših životnih problema. možete ga kontaktirati na njegov e -mail: drajayi1990@gmail.com, a možete ga kontaktirati i na njegov WhatsApp / Viber broj: +2347084887094 pomogao mi je da vratim bivšu suprugu nakon 4 godine razdvojenosti, bio sam u nedoumici, ali dr. Ajayi uspio otkloniti sumnje dobrim rezultatima. Dr Ajayi također priprema bilje za bilo koju vrstu bolesti, bilje za liječenje impotencije kod muškaraca, bilje za liječenje fibroida, bilje za trudnoću, bilje za bubrežne bolesti, lijek za dijabetes i sve vrste zdravstvenih problema Dr Ajayi ima bilje za njih.

Reply

Trebate li ljubavnu čaroliju da vratite svog bivšeg ljubavnika ili ponovno spojite svoj brak? kontaktirajte DR ISIKOLO za brzo rješenje za 48 sati. Zovem se Melena Marius i prije godinu i šest mjeseci imala sam problem sa suprugom koji nas je razdvojio. Kad je prekinuo sa mnom, bila sam zbunjena i nisam znala što da učinim da ga vratim, osjećala sam se tako prazno iznutra. Sve dok nisam naišla na DR ISIKOLO na internetu kako je pomogao tolikom broju ljudi u rješavanju raznih problema. Poslala sam mu e-poštu i rekla sam mu svoj problem i učinila sam ono što je tražio od njega da mi pomogne, da ukratko skratim priču. Prije nego što sam shvatila, za manje od 48 sati, suprug me nazvao i vratio mi se i rekao mi da mu je žao zbog onoga što se događa između nas oboje. Konačno pišem ovo svjedočanstvo kako bih vam izrazio svoju zahvalnost i duboku zahvalnost, DR ISIKOLO što ste se držali vaših riječi i obećanja da ste mi ga vratili u samo 48 sati vašeg snažnog bacanja uroka, i što ste upotrijebili svoje darovite i velike moći da vrati ga. Ako vam je potrebna njegova pomoć, možete mu poslati e-poštu na: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu također WhatsApp ili čak Viber na +2348133261196.

Reply

Moj put obnove braka započeo je prije 2 tjedna kada me moja 12-godišnja žena promijenila za 10 godina mlađeg muškarca. Ja imam 57, a ona 55. Prošao sam pustinju i tijekom svog putovanja našao sam doktora Isikolo. Bog ga je upotrijebio da izliječi moje slomljeno srce i oduzeo moje bolove svojom Snažnom ljubavnom čarolijom. bilo mi je teško pokušavati da je vratim kući bezuspješno i to je postala agonija za moju djecu i mene. Vjerovala sam DR ISIKOLU i znam da će on vratiti moj brak. sve sam mu objasnio i on mi je rekao što da radim što sam i učinio i on je učinio svoj dio posla i moja žena se vratila kući meni i našoj djeci za manje od 48 sati. Moramo imati vjeru. Vjera je osiguranje stvari kojima se nadamo i uvjerenje o stvarima koje nismo vidjeli. Muškarci i žene, molim vas, nemojte odustati, Bog može upotrijebiti doktora Isikola da obnovi vaš brak ili vašu vezu. Ne gubi nadu i on stvarno pomaže ljudima i ja sam svjedok. Kontaktirajte DR ISIKOLO putem e-pošte: sikolosolutionhome@gmail.com ili njegovog WhatsAppa/Vibera na: +2348133261196.

Reply

Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

Reply

Sve zahvaljujući ovom sjajnom čovjeku kojeg sam upoznala čitajući neke komentare na internetu, u početku sam se uplašila takvih stvari, ali stvarno mi treba pomoć da se izvučem iz svoje situacije jer mi je muž dao dva tjedna unaprijed da se iselim iz kuća jer je Will imao neki nesporazum koji ne mogu ovdje navesti, dr. Ajayi je izveo čaroliju pomirenja i uspjeli smo riješiti našu nesuglasicu izvan suda. Ako vam je potrebna usluga moćnog čaranja za vaše probleme u vezi, kontaktirajte dr. Ajayija na Whatsappu / Viber: +2347084887094 ili email: drajayi1990@gmail.com

Reply

Ako želite čitati ovaj članak, smatrajte se sretnim jer će biti koristan vama ili prijatelju, želim cijeniti posebnog čovjeka po imenu dr. Ajayi, on je blagoslovljen čarolija i sam sam svjedočio njegovoj moći, upoznajem o njemu preko prijatelja kojem je pomogao u velikom dobitku na lutriji, imao sam problema u braku jer moja žena traži razvod i molio sam je da ga otkaže, ali ona je odbila, razgovaram o tome sa svojim prijateljem i rekao mi je kako mu je dr. Ajayi pomogao da dobije veliki dobitak na lutriji i natjerao me da shvatim da dr. može učiniti mnoge stvari, čak i liječiti bolesne svojim biljem. Dao mi je broj dr. Ajayija i objasnio sam mu svoju brakorazvodnu situaciju, rekao mi je što je potrebno učiniti na koje se obavezujem i za tjedan dana moja žena se vratila kući i živimo u miru. Ako vam je potrebna pomoć čarobnjaka, dr. Ajayi će se držati njegovih riječi kontaktirajte ga na Whatsapp/Viber: +2347084887094 ILI e-mail: drajayi1990@gmail.com

Reply

Pozdrav gledateljima, moje ime je Victoria Andro. Nikada nisam mislila da ću se više nasmiješiti, Moj muž me ostavio s dvoje djece na godinu i dva tjedna, Sav pokušaj da ga vratim propao je. Mislila sam da ga više neću vidjeti dok nisam upoznala damu po imenu Christina koja mi je rekla ja o čaroliji po imenu DR ISIKOLO, dala mi je njegovu e-mail adresu i broj mobitela i kontaktirala sam ga i on me uvjerio da će mi se muž vratiti u roku od 48 sati, za manje od 48 sati moj muž se vratio počeo je moliti za oprost rekavši da đavoli rade, tako da sam još uvijek iznenađena ovim čudom, ne vjerujem baš ni u kakve duhovne doktore, nisam mogla zatrudnjeti pet godina nakon što sam rodila svoje djevojčice, tako da ja i moj muž očajnički željeli imati muško dijete, ali čim je čarolija bačena, zatrudnjela sam s muškim djetetom i rodila sam treće dijete ako vam treba pomoć, možete ga kontaktirati. DR ISIKOLO će vam osigurati savršen rezultat bez odgađanja. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com ili izravno WhatsApp ili Viber +234-8133261196.

Reply

Bok, želim da mi svi pomognu zahvaliti sjajnom čarobnjaku po imenu Dr.Kachi što mi je financijski promijenio život. Kontaktirao sam DR ISIKOLO online da mi pomogne da se pomolim za neke od mojih lutrijskih igara koje sam želio igrati, rekao mi je da mu pošaljem igre kako bi se mogao moliti za igre, što sam i učinio, a on mi je rekao da će trebati dva dana da napravim molitve za igre, drugi dan mi je poslao neki broj da igram i uvjeravao me da ću pobijediti nisam mu vjerovao 100% ali nisam imao izbora igrao sam igru oko 21:20 11. ožujka -2022, pa sam tog Vjernog dana otišao u ured za loto provjeriti igru koju mi je dao da igram, i eto, bio sam bogatiji za 620.000 eura nisam mogao otvoriti usta, bio sam šokiran, nisam mogao vjerovati. Zauvijek ću biti zahvalan DR ISIKOLO Pošaljite mu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com ili njegov WhatsApp/Viber na: +2348133261196

Reply

Upravo sam vratila svog bivšeg muža uz pomoć stručnjaka za ljubavne čarolije dr. ISIKOLO. Muž me ostavio zbog druge žene, ovo su bile samo 3 godine našeg braka. Najbolnije je što sam bila trudna s našom drugom bebom. Htjela sam ga natrag. Učinila sam sve što mi je bilo na dohvat ruke da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela natrag zbog ljubavi koju sam gajila prema njemu, molila sam ga svime, davala obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram uroka koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, nisam imao izbora nego pokušati. Poslala sam poruku čaroliju zvanom dr nkosi, a on me uvjeravao da nema problema i da će sve biti u redu prije 48 sati. Bacio je čaroliju i iznenađujuće 48 sati kasnije moj suprug me nazvao. Bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je žao zbog svega što se dogodilo. Želio je da mu se vratim. kontaktirajte DR ISIKOLO za pomoć sada. Ovdje njegov kontakt. email: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga također WhatsApp/Viber na +2348133261196.

Reply

Izvrsna i nevjerojatna usluga o tome kako vratiti bivšeg. Koga se to može ticati, zovem se Lana Johannes i jako sam cijenila kako je Veliki DR ISIKOLO koristio svoje intuitivno vodstvo i vještine kao životni trener te svoju empatiju da mi vrati moju srodnu dušu. Za 100% pravih vidovnjaka, konzultant koji će vratiti vašeg bivšeg i riješiti sve vaše opće probleme ili problem nevolje. moj partner me napustio zbog beskrajnih svađa i svađa, a ja sam mjesecima bila shrvana i vratila sam svoju sreću kada sam ga kontaktirala. Jedan i jedini DR ISIKOLO Veliki je jedini koji vam može pomoći. On je riješio moj problem umjesto mene. Vratio je mog bivšeg u roku od 48 sati nakon konzultacija. Kontaktirajte e-poštu Velikog  Dr. Isikola: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga također WhatsApp/Viber na +2348133261196.

Reply

Ja sam Ivanka Fabijan i želim svima podijeliti svjedočanstvo svog života. bila sam udana za svog muža Amosa Fabijana. toliko sam ga voljela da smo u braku zadnjih 8 godina s dvoje djece. kad je otišao na odmor u Francusku mislio je na damu po imenu Marie. rekao mi je da ga brak više ne zanima. Bila sam tako zbunjena i tražila sam pomoć i nisam znala što da radim dok nisam srela svoju prijateljicu Mariju i rekla joj za svoj problem. rekla mi je da se ne brinem o tome da je prije imala sličan problem i upoznala me s čovjekom po imenu Dr. Isikolo ljubavna čarolija koji je bacio čaroliju na svog bivšeg i vratio joj ga nakon 2 dana. Kontaktirala sam ga da mi pomogne vratiti muža i on me zamoli da ne brinem o tome da će se bogovi njegova četiri oca boriti za mene. Rekao mi je da će za dva dana ponovo spojiti mene i mog muža. Nakon dva dana moj muž je nazvao i rekao mi da se vraća tražiti stvari sa mnom. Ljubav i sreća koju smo dijelili se vraćaju. Možete kontaktirati dr. Isikola na e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga također kontaktirati WhatsApp/Viber na +2348133261196

Reply

Ovdje sam da prenesem ovu dobru vijest cijelom svijetu o tome kako sam dobio pomoć od dr. Kachija, sjajnog bacača čarolija na lutriji koji će vam pomoći baciti čaroliju na lutriji i dati vam prave brojeve za osvajanje lutrije, ja nisam vjerujte, isprva, ali kako je život postajao sve teži odlučio sam pokušati, trošim toliko novca na karte samo da bih bio siguran da ću pobijediti. sve do dana kada sam upoznao DR ISIKOLA na internetu, o kojem toliko ljudi priča da je jako dobar kada je u pitanju bacanje čarolije na lutriji, nisam bio siguran u to, ali samo sam ga isprobao, gle, bilo je kao čarolija osvojio sam 674.000 eura na lutriji s brojevima koje mi je dao. Dr. Kachi je stvarno pouzdana osoba vrijedna i pouzdana, ovo dijelim s vama kojima je bilo tako teško dobiti na lutriji. Hvala vam dr. Kachi koji mi je pomogao kontaktirati njegovu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com Također možete WhatsApp/Viber mu na +2348133261196

Reply

Moj dečko je prekinuo sa mnom prije 2 mjeseca jer je osjećao da ga varam sa svojim prijateljem. Pokušao sam mu sve što sam mogao objasniti, ali on je oglušio. Bila sam emocionalno shrvana jer sam ga stvarno voljela sve dok na internetu nisam vidjela post o DR ISIKOLU, koji pomaže ljudima da povrate izgubljenog ljubavnika. Isprva sam sumnjao je li to stvarno jer nikad nisam vjerovao u takve stvari, ali sam mu odlučio pokušati. Kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim, a ja sam to učinila, a onda mi je napravio čaroliju ponovnog ljubavnog okupljanja. Proces čarolije za ponovno spajanje ljubavnika je vrlo jednostavan i on nesebično radi s ljudima na isti način na koji je obnovio moju vezu u roku od 48 sati, a moj dečko je zvao i molio da se opet pomiri sa mnom. ako trebate pomoć da popravite svoju vezu ili problem u braku. Ovdje je njegov kontakt, WhatsApp/Viber na: +2348133261196, pošaljite mu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com

Reply

Ovo je web stranica na kojoj sam pročitala o DR ISIKOLU i kontaktirala ga da mi pomogne vratiti bivšeg dečka da se oženi sa mnom i vratila sam se ovdje da objavim o njemu. DR ISIKOLO će vam pomoći da riješite svoj problem bez obzira kroz što prolazite. Moje ime je Alenka Egon. Objava o čaroliji mi je jako čudna jer nikad nisam vjerovala da ću moći reći da mi je čarobnjak pomogao da mi vrati bivšeg dečka nakon 3 godine bez kontakta. Čitala sam o DR ISIKOLU s drugih web stranica i kontaktirala ga da mi pomogne i za manje od 48 sati nazvao me bivši dečko i bila sam sretna što mi se želi javiti. Upoznali smo se u petak i zaprosio me. Bio je to najljepši prsten. Molimo sve ovdje, obratite se DR ISIKOLO da riješi vaš problem umjesto vas i učini vas zadovoljnim vašom vezom koja vas boli. Ljubav je najbolji osjećaj ikad doživljen. Pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili njegovog WhatsApp-a/Viber na: +2348133261196.

Reply

Moje ime je Monalisa Landeka. Od preobilja radosti moje srce visoko govori o DR ISIKOLU. Došao mi je u pomoć kada je moj život mjesecima bio uništen. Moj ljubavnik me ostavio zbog druge dame i malo sam znao da je kontrolirao um i hipnotizirao. Učinio sam sve što sam mogao da mi se vrati, ali bezuspješno. Otišao je iz grada sa damom i nikad se nisam čuo za njega niti ga više vidio. Tražila sam pomoć na internetu kada sam pročitala kako je DR ISIKOLO pomogao drugim ženama koje su imale iste probleme. kontaktirao sam ga i rekao mi je sve što treba učiniti što sam i ispunio. Baš kao što je obećao, ljubav i sreća koju sam dijelio sa svojim partnerom su vraćeni i on je očišćen od mračnog šarma koji su mu stavili i vratio mi se nakon 48 sati. DR ISIKOLO je iskren u pomaganju ljudima i može vam pomoći ako se danas odlučite obratiti mu se. Njegov kontakt e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga također WhatsApp na +2348133261196.

Reply

DR ISIKOLO JE NAJBOLJE ŠTO MOŽETE NAĆI BILO GDJE. Ranije ove godine imala sam užasnu svađu sa svojim mužem i on nije imao izbora nego napustiti kuću, a ja sam mislila da ga je samo ljutnja natjerala da ode. Nakon nekoliko dana nisam ga mogao kontaktirati niti saznati gdje je. Čekala sam i čekala, ali on se nikad nije vratio niti me nazvao. Bio sam ispunjen bolom i grižnjom savjesti zbog onoga što se dogodilo. Pokušao sam sve što sam mogao da ga vratim, ali bezuspješno sve dok nisam kontaktirao DR ISIKOLA koji mi je došao u pomoć. Savršeno je odradio svoj posao da nas ponovno spoji, a moj suprug je nazvao i vratio se kući točno nakon 48 sati, baš kao što je obećao. DR ISIKOLO je tako stvaran i nikad ne podbaci. kontaktirajte ga ako trebate bilo kakvu pomoć. email: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsAppa ili Vibera: +2348133261196.

Reply

Moje ime je Lydia Milinković. Kada me je moj muškarac napustio, bila sam traumatizirana i slomljenog srca i nisam mogla doći do sebe mjesecima. Učinio sam sve što sam mogao da ga vratim, ali bezuspješno. Otišao sam u drugi grad nadajući se da ću sve moći ispočetka. Došla sam u kontakt s drugim muškarcem s kojim sam dala sve od sebe, ali mi nije išlo jer ga nisam mogla voljeti. Znala sam da još uvijek volim i želim da mi se muškarac vrati. Tako sam počeo tražiti pomoć i tada sam pronašao DR ISIKOLA iz različitih pogleda čitao sam o njemu. Razgovarali smo i natjerao sam ga da razumije sve što sam trebao znati i vjerovao sam u njega i pridržavao se postupka. Radio je za mene i vratio ljubav i vezu između mene i mog muškarca i samo nakon 48 sati kao što je obećao, moj me muškarac tražio i razgovarali smo i on je došao da me vidi gdje sam i izmislili smo stvari i postali opet sretni zajedno. DR ISIKOLO je od povjerenja i može vam pomoći ako mu se za bilo što obratite. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsAppa/Viber: +234-8133261196 ili mu pošaljite e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Reply

Nisam znala da postoji velika mogućnost da mi se vrati moj muškarac sve dok nisam upoznala DR ISIKOLA. bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam shrvana i nisam se mogla vratiti. Njegovi prijatelji i obitelj učinili su sve što su mogli da nas ponovno ujedine, ali to se pokazalo neuspjelim. Bio sam sam nekoliko mjeseci i nisam mogao vidjeti da volim drugoga. Stoga sam morao potražiti pomoć od DR ISIKOLA koji mi je dao privilegiju da osiguram da moje želje srca budu ispunjene. Ponovno nas je spojio i ljubav i sreća su vraćeni. Njegove riječi su mu obvezujuća i nikad ne pogreši kada nikome obeća 48 sati za postizanje rezultata što me zadivilo kada se moj vlastiti rezultat očitovao. Nemojte se truditi tražiti pomoć negdje drugdje. Kontaktirajte ga sada. Njegov email: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsAppa: +234-8133261196.

Reply

Ja sam Anna Hoblakova. DR ISIKOLO je svojim velikim moćima obnovio moj dom i sreću koju sam dijelila sa svojim mužem i to je zaista nešto na čemu sam zauvijek zahvalna. Dogodilo se da sam bila bespomoćna i potištena gotovo godinu dana kada me je suprug napustio zbog bračnih problema s kojima smo se susreli. Učinila sam sve što sam mogla da spasim svoj brak i ništa nije uspjelo dok me DR ISIKOLO nije spasio. Pomogao mi je i ljubav i sreća koje sam dijelila sa svojim muškarcem vraćeni su i još nevjerojatnije. Znam da zvuči čudno ako uistinu može pomoći bilo kome, ali 100% je zajamčeno da vas neće razočarati kada vas uvjeri da ćete imati željene rezultate nakon 48 sati. I vama može pomoći ako ste mu spremni dati priliku za to. e-mail mu sada putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp/Viber na +2348133261196

Reply

Ovo je vaš agent za zajam kojeg ste čekali imamo toliko svjedočanstava širom svijeta naše dobro ime govori za nas, bez obzira na vašu lokaciju ili zemlju diljem Europe ili drugog kontinenta, možemo poslati novac za vaš zajam na vaš bankovni račun u roku od nekoliko sati nakon odobrenja i također je još jedna dobra vijest da ćemo vam poslati sve vaše dokumente o zajmu putem e-pošte kako biste bili zadovoljni našom uslugom (((Nikada nikoga nismo prevarili od našeg kreditnog operatera i nećemo vas prevariti jer nam je najveći prioritet da svi naši kupci zadovoljni i financijski stabilni) Pozajmili smo toliko ljudi u rasponu od [30.000,00 € do iznosa od [150.000.000,00 €] tako da ste slobodni tražiti bilo koji iznos koji vam je potreban kako bismo mogli obradite ga, a zatim vam mirno pošaljite svoj zajam, naša stopa je vrlo niska i vrlo atraktivna u usporedbi s stopama vaše lokalne banke, a način transakcije je vrlo brz i fleksibilan za obradu tako da možete pristupiti traženom iznosu zajma u roku od nekoliko sati

Ispod su naši podaci za kontakt!!!!


e_mail:(financialserviceauthority400@gmail.com))))

Reply

Pozdrav svima, moje ime je Elena Maksimovic. Moj muž je već neko vrijeme živio u drugom stanu zbog radnog pritiska i bili smo jako sretni zajedno iako je bio odvojen od nas nekoliko mjeseci. Nisam znala da je kolega s posla već imao aferu s njim zbog čega je moj muž niotkuda podnio razvod od mene. Znao sam da nešto nije u redu jer se nikada nismo morali toliko svađati ili svađati da ga natjeramo da ode. Bio sam traumatiziran i tražim pomoć da se uhvatim u koštac sa situacijom koja me je dovela do DR ISIKOLA iz pohvala koje su ga ljudi obasipali na internetu. Opširno smo razgovarali i on mi je rekao sve što sam trebao znati o tome što se dogodilo i postupku za rješavanje problema. Ispunio je svoja obećanja i vratio mi muža, a brakorazvodni proces je otkazan. Sad nam se muž vratio kući i sretni smo zajedno. Zaista je nevjerojatno kako ljudi mogu istinski pomoći drugim ljudima kada su u potrebi. On može pomoći i vama. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsAppa/Vibera: +2348133261196 ili e-poštom putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Reply

Dobar dan svima, želim da svi znaju za dr Ogundele, odličnog čarolija koji mi je vratio mog dečka (muža) u roku od 24 sata sa svojim moćima, moj dečko me ostavio na 2 godine da budem sa drugom ženom, prošle nedelje sam bila upoznao sa dr Ogundeleom, nakon njegovog posla moj dečko se vratio kući. Rekao sam dr Ogundeleu da ću podijeliti dobre vijesti da ljudi znaju o njemu, ako imate problema u vezi, život ili bolest kontaktirajte ga na njegov WhatsApp ili Viber: +27638836445. Ovaj čovjek je moćan i stvaran.

Žao mi je ako vas ovaj post vrijeđa, samo pokušavam da cijenim čovjeka koji je unio sreću mojoj porodici, braku i poslu.

Verona.

Reply

Dobar dan, dok čitate ovo, znajte da su vaši problemi napola riješeni ako samo možete poduzeti radnje u vezi s njima jer oni su tamo moćni duhovni čovjek po imenu dr. Ajayi kojeg sam upoznao čitajući neki članak na internetu, imate li problema u svojoj vezi i želite trajno rješenje ili imate bilo kakvih zdravstvenih problema Dr. Ajayi će vas oduševiti svojom velikom snagom kontaktirajte ga na WhatsApp: +2347084887094 ili e-poštom: drajjayi1990@gmail.com Pomogao mi je s čarolijom koja je vratila mog muža kući nakon 9 mjeseci odvajanja, također je sposoban pripremiti biljke za bilo koju vrstu bolesti.

Reply

Svi mi imamo svoje različite priče u životu. Bilo je uspona i padova, ali bila sam više shrvana kada je moj zaručnik, s kojim smo bili u vezi 6 godina, rekao da bismo trebali prekinuti našu vezu, nisam iskusila bol koju sam osjetila tog dana u svom životu. Pitala sam što sam pogriješila, ali rekao je da je umoran, nakon 3 mjeseca razdvojenosti naišla sam na svjedočanstvo jedne dame koja je govorila dobre stvari o dr. Ajayiju, čaroliji koja je mnogima pomogla vratiti mir i ljubav u njihov dom, stvarno volim svog muškarca i želim ga natrag u svom životu pa sam se obratila dr. Ajayiju i objasnila sam sebi, nakon nekoliko konzultacija rečeno mi je u čemu je problem i što trebam učiniti da obnovim svoju vezu, učinila sam sve što se od mene tražilo i nakon 72 sati čarolije moj zaručnik me kontaktirao i sada smo sretno vjenčani. Ako trebate pomoć pravog čarača, možete se osloniti na dr. Ajayija i vjerujem da ćete ponovno imati razlog za osmijeh. Kontakt Viber / Whatsapp : +2347084887094

Reply

PRESTANITE PLAKATI I TRAŽITI LJUBAVNE ČAROLIJE ONLINE NE TRAŽITE VIŠE SVOJE RJEŠENJE, OBNOVITE SVOJ BRAK I VEZU SADA UZ POMOĆ DR. WALEA

Sve je počelo u svibnju prošle godine kada je moj suprug posjetio Švicarsku zbog programa koji je trajao dva mjeseca, kada se moj muž vratio kući primijetila sam neke promjene u njegovom karakteru prema meni i djeci, sve što radim da ga usrećim, on se iritira i zanovijeta nasumce, odlazi od kuće i vraća se kasno, prije je ponovno tražio posao sam u Švicarskoj, što sam mu odobrila misleći da će ga to usrećiti, ali na moje najveće iznenađenje nisam znala da je to kraj našeg braka da nije DR WALE-a Spasitelju braka, S poštovanjem, bila sam tako shrvana kad me je moj muž s kojim sam bio sedam godina napustio i preselio se u Švicarsku kako bi bio s drugom ženom. Bolovi su bili preveliki za mene da ih više ne mogu podnijeti. Pa sam se morao obratiti Internetu za pomoć dok nisam otkrio da je DR WALE pravi.. Pokušao sam sve što sam znao, i sa svojim čarolijama, blagoslovima i izvanrednim magičnim moćima, obavio si sav posao za mene, što ste mi zajamčili pozitivan rezultat u roku od tjedan dana, moj bivši suprug mi se vratio i bio je pokunjen zbog svega što je učinio. I sada je moj život uravnotežen i ponovno sam sretna. Sve zahvaljujući vama, gospodine, kontaktirate ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

Reply

Постави коментар