Samo da vam kažem da je raskid ipak moguće preboljeti! Prošlo je tri mjeseca od našeg kraja i iako i dalje pomislim na njega




Samo da vam kažem da je raskid ipak moguće preboljeti! Prošlo je tri mjeseca od našeg kraja i iako i dalje pomislim na njega svaki dan, nisam toliko slomljena kao što sam bila u početku. Tada sam plakala svaki dan, ništa me nije veselilo, mislila sam da moj život bez njega više nema smisla i da ne želim da ga nastavim. Kako su dani prolazili, polako sam dolazila sebi i sada opet mogu da uživam u nekim aktivnostima i da se veselim kao prije, iako drugoga nisam našla…


 Nije da nemam i loših trenutaka krize, kada me neke sitnice podsjete na njega, ali nastojim sebi svaki dan da ponavljam zašto je on bio loš za mene, da sam patila i za vrijeme veze, iako sam ga voljela više od svega. Baš neki dan smo se susreli i ukočila sam se, ni ja ni on nismo ništa rekli. Nadam se samo da se neću opet slomiti i da ću uspjeti uvjeriti sebe u potpunosti da on nije onaj pravi.

Постави коментар