NAŠAO SAM U AUTOBUSU NEKI MOBITEL, SREDNJA ŽALOST, NIJE SKUPLJI OD 20 EURA I KAO SAVJESTAN...




Našao sam u autobusu neki mobitel, srednja žalost, nije skuplji od 20 eura i kao savjestan građanin uđem u imenik i nađem broj memorisan kao KUĆA.


  Nazovem javi mi se neka gospođa, kažem joj gdje ću je čekati i da dođe po svoj mobilni. Nakon par sati čekanja staje automobil i izlazi neki frajer, sav arogantan mi priđe i kaže TI SI TAJ ŠTO JE MAMI UKRAO MOBILNI, pokušao sam da objasnim da sam ga pronašao, međutim bez ikakvog čekanja nasilniči mi je oteo telefon iz ruku i uz prijetnju da ako se slučajno ovo ponovi da ću završiti na urgentnom.



Bože nakon ovoga bojim se da ću ikada više na bilo koji način biti savjestan građanin. Zato pamet u glavu i pazite kako postupate sa stvarima koje pronađete.

Постави коментар