ISPOVEST – Otac je opet bio na putu, kao i obično, višeje bio u inostranstvu nego kod kuće… +18




Otac je opet bio na putu, kao i obično, višeje bio u inostranstvu nego kod kuće. Zahvaljujući tome mogli smo lepo živeti. T o se dešavalo u vreme restrikcija i nestašica ali sam ja uvek nosio dobre patike, farmerice i jeo dobru čokoladu a majka gostila drugarice i kuvala im pravu kafu koje u to vreme kod nas nije bilo u prodaji. Imali smo vlastitu kuću u kojoj smo živeli majka i ja, i otac kad nije bio na putu. Mama je imala tetku koja je imala kuću na periferiji na suprotnom kraju grada, a pošto se nešto razbolela pozvala je mamu da preko noći bude kod nje. Mama je da ne bi išla sama pozvala mene da i ja pođem s njom. Nije mi baš bilo po volji, ali sam pošao.
Ta kuća je imala kuhinju, kupatilo i dve sobice pa smo mama i ja morali spavati u istoj sobi i istom krevetu jer nije bilo drugog, tv je bio u kuhinji i nije bilo udobno gledati pa sam nervozan legao i zaspao dok su one pričale o raznim stvarima koje mene nimalo nisu zanimale.
Probudio sam se u neko doba, bio sam na stomaku okrenut prema zidu jedna ruka mi je zabačena unazad. Tad sam pod prstima osetio nešto čudno, glatko i meko, trebalo je malo vremena dok nisam naslutio da je to pička moje mame, prestao sam disati a kurac mi se u deliću sekunde stvrdnuo do bola. Neverovatno je šta može jedan takav dodir može uraditi kod dečaka, iko je slučajan, iako majku nikad nisam gledao kao ženku. Srce je počelo divlje da lupa a ja sam polako počeo da istražujem polako pomerajući prste. Ubrzo sam bez sumnje bio siguran, napipao sam usmine, bile su vruće i pomalo vlažene. Gurnuo sam prst polako razmaknuo usnice i skliznuo do pola zadržao se tako malo a onda polako povukao ruku pazeći da je ne probudim. Pomirisao sam sam vlažni prst, ku*ac je hteo da mi eksplodira morao sam izdrkati. Polako sam ustao i išunjao se iz kuće, u kupatilu je bio samo tuš i to je bio razlog zašto je mama spavala kod tetke, pomagala joj do ve cea koji je bio iza kuće. Nisam mogao izdržati i čim sam zamakao iza kzće odmah sam počeo natezati žilu držeći drugu ruku pod nosem. Svršio sam za minut i polizao prst koji je bio u maminoj pi*i.
Kad sam se vratio u sobu nisam palio svetlo a oči su mi se navikle na tamu, bilo je i mesečine pa sam video da se mama okrenula leđima iskoritivši i dobar deo moje strane, osmotrio sam je dobro i uživao u goloj gu*ici, tanka spavaćica se povukla naviše i ostavila mi je odličan prizor, crvene usmine uokvirene crnim dlakama stisnute između butina sa lepim okruglim dupetom. Shvatio sam da je mama lepa mlada žena u srednjim tridesetim, dobro građena, ima je taman tamo gde treba.

  Polako sam se uvukao pored nje i legao okrenut prema njenim leđima. gledao sam u njeno dupe i pi*ku dignutog ku*ca koji je ispao kroz prorez za pišanje. Nisam mogao a da ne stavim ponovo prst na njene usne i opet se usne razmaknuše čini mi se još lakše a prst ulete u pi*ku, sad ceo, ona je i dalje mirno disala samo se neznatno pomerila unazad, bila je vlažnija nego malopre, gotovo mokra. Utakvim situacijama razum se gubi, rešio sam da ga stavim tamo ma šta bilo, osećao sam umreću ako ne uradim to. Izvukao sam prst i istom rukom usmerio vrh na isto mesto, ukliznuo je do pola bez otpora. Stajao sam tako, mama je mirno disala ne pomerivši se, onda sam osetio kako mi njena pička ritmički steže ku*ac a ubrzo neko treperenje po glaviću i to je pokrenulo nepovratnu lavu u mojim mudima, počeo sam da špricam u njoj, ona treperi a ja sv*avam, potrajalo je to oko pola minuta da bi se sve smirilo. Meni se kurac smanjio i sam ispao a ja sam se okrenuo na drugu stranu i zaspao. Nisam imao snage ni da razmislim o onome šta se upravo dogodilo.
Kad sam se probudio bilo je prošlo devet. Mama je odavno ustala a meni je prvo misao bila onaj divni osećaj svršavanja u njenoj mokroj pi*ki i ono treperenje, brinulo me šta će mama reći. Osećanj su mi bila mešavina straha, srama, zebnje a istovremeno ushićenja i miline pri pomisli na njenu pi*ku, opet sam stavio prst pod nos i ku*ac mi skočio, miris pi*ke mi se urezao u sećanje.
Baka me poslala da joj kupim nešto iz prodavnice i rekla da posle odem kući jer će me mama čekati sa ručkom.
Kad sam stigao kući mama se ponašala sasvim uobičajeno, nije bilo ni najmanjeg znaka da se bilo šta desilo ili da ona nešto sumnja, čak mi je rekla da uveče idemo opet kod bake. To me opustilo i proveo sam popodne u učenju i gledanju televizije. Uveče sam je dopratio do bake i zatražio rezervni ključ jer sam hteo da večeram i da se malo provedem po gradu. Zapravo sam znao da neću moći zaspati i da ću se vrpoljiti po krevetu a hteo sam da mama što lakše zaspi. Naravno da sam želeo da joj ga ponovo stavim, ta misao mi nije izlazila iz glave.
Došao sam oko ponoći, tiho sam skinuo odeću i ušunjao pored mame. Spavala je okrenuta leđima i ponovo prešla dobrim delom na moju stranu, spavaćica se opet povukla nagore, divan pogled na maminu pičku mi je dao ideju pa sam dok sam ulazio u krevet malo sagnuo se i ovlaš dodirnuo ustima i nosom njenu mačkicu. Bilo je to samo na kratko ali sam upio onaj miris karakterističan svakoj ženi.Još dok sam legao već sam zauzeo položaj sa isukanim kurcem i naciljao tačno na njen otvor, malo se smirio i počeo ga polako gurati napred. Ulazio sam polako osećajući svakim milimetrom njenu unutrašnjost, toplu i sklisku i nastavio sve dok nije ušao sasvim do kraja. Sad sam bio potpuno u njoj zalepljen preponama za njeno dupe. Mirovao sam tako i osluškivao, disala je mirno, to me ohrabrilo pa sam sasvim lagano počeo se pomerati napred nazad u njoj. Nije to moglo potrajati, bio sam prenapalje tako da sam ubrzo se zabio do kraja i počeo špricati. Tad sam osetio da se njena pi*ka ritmički steže i opušta oko mog kur*a i to tako da prati ritam mojih mlazeva. Posle desetak mlazeva bilo je gotovo ali kad sam pokušao da se izmaknem mama je pružila ruku unazad i povukla me napred ne dozvolivši mi da izađem iz njene pičke. Stajali smo tako neko vreme i ćutali pa je tek onda ustala i otišla u kupatilo da se sredi.

  Ništa nismo govorili, kad se vratila. Ušla je u krevet i okrenula mi leđa. Pružio sam ruku da je pomazim po gu*ovima a ona je samo povukla spavaćicu skroz gore. Nežno sam istraživao po njenim gu*ovima a posle prešao na pi*ku. Opet mi se digao i kad sam se primakao i spremio da ga ubacim ona se okrenula na leđa i povu-kla me na sebe. Ušao sam joj među noge a ona ih podigla i obuhvatila me oko bokova tako se namestivši da mi je vrh bio na njenom ulazu. Osetio sam njene dlačice i kako polako uranjam u njih, gurnuvši svoju žilu do jaja u maminu pi*ku a ona je još podigla zadnjicu tako da sam ušao skroz do kraja stegla mi koren ku*ca a gu*ovima mi pritisnula jaja. Ja sam je šakama uhvatio za sise i ljubio joj bradavice sve više i brže se zabadajući u nju.Nakon nekoliko minuta kad je osetila da ću ponovo svršiti ona je zastala i okrenula se.Prišao sam otpozadi uhvatio za dupe i sjurio u njenu pomazanu pi*ku a ona je prednji deo tela skroz spustila na jastuk dajući mi još bolji prilaz.

Постави коментар