ISPOVEST – Danas kada sam sela za porodični laptop…




Danas kada sam sela za porodični laptop, sasvim slučajno sam videla da se tata dopisuje sa nekom ženom iz Rusije. On inače radi tamo već 6 godina, ali nikada do sada ovako nesšto nije bilo. Mislim da vara mamu i ako u porukama spominje našu porodicu. Ne znam kome bih se mogla obratiti za pomoć, niti šta da uradim. Plašim se da ću im rasturiti brak koji funkcioniše sasvim normalno, ali opet ne želim da mama živi u zabludama.

Obožavam moju devojku. Svaki trenutak koji provodimo zajedno pokušavam da je zasmejem, oraspolozim, usrecim. Ona ima dosta porodičnih problema koji su je sputavali otkad je znam i stoga se trudim da bar samnom uživa, da joj koliko toliko budem oslonac i svetla tačka i pomognem da istraje i da iz svega izadje jača. I pored svih tih problema ona se trudi oko mene toliko da se ja pitam da li ja to zaslužujem? I onda mi nije jasno kako neko moze da baci sve što ima sa nekim zarad kratkog zadovoljstva ? Njenom osmehu, zagrljaju, ma njoj samoj u mojim ocima nijedna nije dorasla.

Постави коментар