ISPOVESTI: Imam svoju firmu koja zarađuje veliki novac, idem u provode…




Imam svoju firmu koja zarađuje veliki novac, idem u provode, potrošim po 80-90 eura u jednu noć, ne samo na sebe već na žene i prijatelje, imam svoj automobil, imam i motor od 500 kubika, i po svemu sudeći sam zgodan, kupujem samo skupu robu u najskupljim dućanima, stvarno sam sretan sa svojim životom. Prijatelji me obožavaju i zovu me i kad ne treba trošit pare, časte me na rođendanima i valjda me vole.
Iako je to sve tako oni po cijele dane leže i igraju video igrice, većinom nemaju posao nego vise po kvartu , a ja se dižem u 7, u firmi sam od 8 do 4 i tada ne stajem, kad dođem kući složim robu, usišem stan, izvadim suđe iz mašine, a spavam od 7 navečer do 10 i idem u provod, iako oni misle da ljenčarim i pričaju kako bi htjeli da žive kao ja, a ja znam da oni to ne mogu…

Постави коментар