Ispovest – Prije od prilike mjesec dana sam imao prvi se*s sa muskarcem….





Prije od prilike mjesec dana sam imao prvi se*s sa muskarcem i mislim da mi je supak i dalje razvaljen od tad. Prije sam se cesto vozio taksijem ali od kako sam polozio ne koristim vise taksi usluge. Medjutim, cuo sam od taksista koji su me prije vozili da je jedan od njihovih kolega peder i da znaju da su ga je*ali kad je bio u zatvoru(sitna kradja). Od tad sam pokusavao da dodjem do njega kako bih pokusao uraditi nesto ali sam bio dosta oprezan jer sam morao to diskretno da uradim. Inace sam bi*eksualac, 24godine, ku*ac 20 cm. Imam djevojku, dvije godine mladju, prava manekenka. Ima malecno dupe u koje sam uvijek ubacao prst kad bih je je*ao jer me privlaci sve u vezi cmara. Probali smo par puta a*alni seks ali nije islo, bila je uska,a meni ku*ac predebeo. Cudilo me je da ne moze da ga primi jer sam ja u moju gu*u ubacao prste, dezodoranse kasnije.Kada sam se vracao iz grada, nakon nocnog provoda sa drustvom, dosao je upravo taj taksista, zvao se Goran 38 godina.. Kako sam prebacio d**gove, a zivim sam, onako pripit bio sam dosta slobodan. Poceli smo pricu o se*u i kada me dovezao ispred zgrade pozvao sam ga kod mene jer zivim sam. “Ne mogu imam posla, sada mi je najveca zarada” rekao je. Medjutim, ubijedio sam ga jer sam rekao da ce kasnije opet da me vozi do djevojke koja zivi na periferiji grada samo da se presvucem. Usli smo gore i nakon sto sam ga posluzio sokom, nije htio da pije jer vozi, skinuo sam se u bokserice kao da se presvucem. Onda sam poceo da se glupiram i izigravam plesacicu oko sipke i napravio tange od gaca. Kako sam cucnuo,a okrenu gu*icu ka njemu, vidio je da mi je supak obrijan. Provalio je i odma presao na stvar. “Vidim da brijes dlakavi pojas oko c*ara. Sigurno se igras sa njim kad nisi da djevojkom”. Odgovorio sam mu da je u pravu i da mogu da mu pokazem kako. U tom momentu sam skinuo gace i na*uzio se najvise sto sam mogao ka njemu kako bi imao sto bolji pogled. Polizao sam prst i ubacio u supak. Pa onda i d**gi. Rekao sam mu da sam cuo da su ga punili i da bih volio da sam bio na njegovom mjestu ali da mi niko ne sazna. Onda je on prisao i dok sam jos naguzen bio poceo da mi lize guzu.


 Veoma brzo je ostao bez odece i bili smo u pozi 69. Lizao mi je cmar i punio ga jezikom i prstima dok sam ja prvi put pu*io kurac. Nije bila velika ki*a, ali dosta debela. Bio je slankast i nakon nekog vremena mi je rekao da prestanem jer ce da svr*i. Nakon sto je ustao rekao mi je da mu donesem kremu i da se na*uzim. Kada sam to uradio, podmazao je ku*ac, pa moju guzu i polako poceo da ga me je*e. Zaista me je previse boljelo, morao sam nekoliko puta da se trzam i guram ga da izadje. Nakon nekoliko bezuspjesnih pokusaja usao je do pola i polako poceo da me trpa. Bol nije prestala i ne znam kako sam izdrzao, a mislim da sam od vike probudio komsiluk. Nakon toga je legao na ledja i ja sam poceo da mu skacem po kiti i brzo je svr*io. Ostali smo jedno vrijeme u tom polozaju dok mu se nije smanjio. Onda je rekao da i njemu neostaje ki*a i da bih mogao da ga napunim. Odma smo podmazali njegovu gu*u i usli sa 2 pa onda i 3 prsta. Vidi se da je bila razradjena. Velika dlakava gu*ica mi je bila pred ocima i poceo sam polako da ulazim u nju. Osjecaj zadovoljstva mi je bio mnogo puta veci nego kada sam je*ao djevojku u pi*ku. Vjerovatno jer je cmar mnogo uzi. Je*ao sam ga u toj pozi i kada sam izvadio da svr*im osjetio sam malo neprijatan miris. Tragovi govana po mom ku*cu su ostali i nakon sto sam svr*io brzo sam posao da se okupam. Kada sam izasao iz Wc-a on je vec bio obucen i spreman. Usli smo u njegovo vozilo i krenuo je da me vozio kod djevojke. Vladala je neprijatna tisina, vjerovatno mu je bilo mnogo neprijatno zbog toga sto se desilo. Kada smo dosli blizu njene kuce, rekao sam mu da moramo da ponovimo i da mi se svidjelo i da nema potrebe da brine zbog propusta, samo da uradi sledeci put klistir. Malo se oslobodio tu i rekao mi je da mu se digao i da bih mogao da mu ga ispusim na brzinu. Stali smo na parking blizu kuce i poceo sam posao. Nakon nekog vremena svr*io mi je u usta i sp*rma je bila mnogo gorka i odma sam je pljunuo. Dogovorili smo se da ponovimo i rekao je da ce se javiti u sledecih nekoliko dana.

Постави коментар