BIJELI SEMIFREDDO S MALINAMA. ZA 30 MINUTA.

5


Bijela čokolada, vrhnje, maline s dodatkom vanilije pripremljene kao semifreddo daju vrhunski kulinarski užitak. Mijenjate li mu voće sukladno sezoni, uživat ćete svaki puta u njegovom novom okusu. :))

Sastojci
5 žumanjaka
90 gšećera
1 Bourbon vanilija šećer Dolcela300 gbijele čokolade
300 ml slatkog vrhnja
1 žličicaekstrakta vanilije

250 gmalina

Za ukrašavanje:
· svježe maline

Priprema
Žumanjke razmutite, dodajte šećer i stavite nad lonac kipuće vode. Neprestano miješajte električnom miješalicom dok smjesa ne postane kremasta (4-5 minuta).
Uklonite jaja s pare, pa nad njom rastopite 200 g čokolade. Umiješajte je u jaja i pustite da se malo ohladi.
Slatkom vrhnju dodajte vaniliju i električnom miješalicom istucite u šlag. Šlag lagano umiješajte u jaja, dodajte preostalih 100 g čokolade narezane na sitne komadiće i na kraju umiješajte maline.
Kalup (30×10 cm) obložite

papirom za pečenje, ulijte pripremljenu smjesu i stavite u zamrzivač na barem 3-4 sata.

Posluživanje
Semifreddo izvadite i narežite netom prije posluživanja. Ukrasite svježim malinama.
Savjet
Kako je ovaj semifreddo jako osjetljiv na toplinu, možete ga umjesto u veliki kalup staviti u više manjih za posluživanje.
IZVOR:coolinarika.com

2 коментара

MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

WhatsApp mu +2348118829899

pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

Reply

Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotačić za pravopis. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

Reply

Постави коментар