‘Moja sestra je imala 20 godina kada se udala za čovjeka koji je imao skoro 40 godina’





Moja sestra je imala 20 godina kada se udala za čovjeka koji je imao skoro 40 godina i koji ju je oženio samo zbog izgleda i statusa koji ima, bogat je i samo zbog toga je moja sestra otišla za njega. Dobili su dijete, ali su imali nesretan brak bez ljubavi, emocija, bez ičega lijepog. Ona je htjela da ga ostavi, a on joj je postavio ultimatum da razvod može dobiti, ali sina neće, tačnije rekao joj je da će njihovog sina čim bude mogao poslati u internat u Ameriku i da ga nikada u životu neće više da vidi.



Morala je da bira da li ce da ostane u nesretnom braku do kraja života ili da ide za svojom srećom, srećom koja nikada neće biti potpuna. Ona je odlučila da ga i pored svega napusti, jednostavno se nadala da će na neki način ipak dobiti sina, ali njegov uticaj, poznanstva i novac… jednostavno nije imala nikakve šanse. Skoro će dvije godine kako nije sina vidjela, i možete samo zamisliti u kakvom je stanju. Ne mogu da shvatim kako neko može biti tiliko zao i pokvaren i da zbog svojih frustracija zabrani da se majka i dijete viđaju, jer koliko god mojoj sestri fali njen sin, tom njenom sinu mnogo više fali moja sestra, majka.

Постави коментар