PRILIČNO SMO VELIKA FAMILIJA, ALI DJED KOJI JE JAKO BOGAT ČOVJEK KOJI IMA 100 HEKTARA ZEMLJE JE PAO NA POSTELJU….

1


Prilično smo velika familija, ali djed koji je jako bogat čovjek koji ima 100 hektara zemlje je pao na postelju i vjerujte da se niko od njegove djece nije želio brinuti o njemu. Ja koja sam išla u srednju školu da jedina bila djedu na raspolaganju, hranila ga , kupla, presvlačila, prala.
Iako sam žensko nije mi bio problem, jer je to moj djed, moja krv. Čak su i moji roditelji bili protiv toga, jer su smatrali da treba da ide u dom za stare i iznemogle. Više od 7 mjeseci je bio na postelji, nepokretan i jedina sam osoba koja mu je bila na pomoći. Mogla sam još 77 mjeseci ne bi mi bilo teško, ali na žalost umro je. Odma nakon njegove smrti sva djeca, snahe i zetovi koji ga nisu ni jednom obišli dok je bolovao smrt, pojavili su se da dijele njegovo bogatstvo.

Iznenadili su se kada su saznali da je djed ostavi sve meni i kuću i zemlju i mašine,
SVE… Evo mjesecima pokušavaju da obore testament, nagovaraju me da se odreknem svega, jer u mu oni djeca, SINOVI I KĆERKE i da oni zaslužuju. Sramota, da su ovoliko energije i truda uložili dok je djed bio živ njegovi posljednji dani bi mu bili daleko ljepši i ispunjeniji. Samo zbog toga im ne dam ni jedan kavadrat zemlje…
www.ispovesti.com

Постави коментар