OD MALIH NOGU SE DRUŽIMO PROŠLI SVE I SVAŠTA....

Fotografija osebe Zanimljivosti.in.


Od malih nogu se družimo prošli sve i svašta, kud on i ja tu. Upisivao srednju školu a mlađi sam od njega godinu, molio me da i ja upišem ko i on, nažalost nisam, ali ipak smo iz dana u dan bili hajdući. On položio vozački išli svugdje i svagdje. Provozali i navodali djevojaka zajedno, on meni nabacivao i ja njemu. Alkohola okean popili cigara bezbroj ispušili zajedno.
Oženio se mislio sam gotovo je. Ljudi moji ne prođe dan a da se ne čujemo i ne vidimo, svaku noć zove ajde na pivu, sok kolač, ako odbijem ajde kaže žena te moja zove i ona te poželila (KRALJICA PRAVA). Žena mu zatrudnila ja sam bio tu svaki dan da pratim malog hajduka kako raste u njenom stomaku, brinuo se za nju ko da je moja žena. Dobili dijete od sreće sam plakao, ne prođe dan a da ne poželim da ga vidim već samo svaki 2-3 dan ga viđam.

Nikada ama baš nikada kada me je zvao u pomoć nikada nisam odbio, propustio ili se izvukao i život za njega a tako i on za mene. Ljudi moje prava prijateljstva postoje imajte vjere.

Izvor: Ispovesti.com

Постави коментар