ISPOVEST – BOKIC SVIMA. IMAM JEDAN OGLAS HTIJELA BI SE UDATI ZA NEKOG BOGATOG STARCA ZNACI NISU BITNE GODINE NEGO SAMO NOVA




Bokic svima. Imam jedan oglas htijela bi se udati za nekog bogatog starca znaci nisu bitne godine nego samo novac i imetak koji ima. Neda mi se raditi i traziti posao mislim da sam preljepa i


prezgodna da bi se unistavala s nekim radom,hocu da me netko drzi kao kraljicu i da mi da sve sto mi srce pozeli. Briga me za vase osude ali mislim da je to danas normalno i da to svaka druga djevojka radi,zasto nebi ugrabile priliku kad nam se ukaze zasto bi radile ako nemoramo.. Ja se nadam da ce se ovdje naci neki dobar zgoditak i da ce mi uspjeti,neka se slobodno javi u komentar vidjet cu ja,samo molim bez glupih komentara i lazi u njima jer lako se provjeri dali se govori istina ili ne.. Privlace


mene i mladi decki mojih godina svakako ali zbog novca sam spremna dati sebi bilo kome,a zasto bas starac mora biti vjerujem da znate razlog hahahah… Sto prije otegne papke to bolje za mene I milim pomogucnosti samo ponude gdje ta osoba pristaje da napravimo da poslje njegove smrti sve pripada meni..Ajmo starci da vam uljepsam ovo malo zivota sta imate.. Stella

Постави коментар