ODVELA ME DALEKO OD KUĆE I OSTAVILA! DANAS SAM PUNO BOLJA OSOBA OD NJE!



Cute baby sitting in flowery meadow in spring
Negdje duboko u mom sjećanju urezale su se riječi. Izvini što ovo radim, ali jednostavno bilo ko ko te nađe pružit će ti bolji život.

Niko me našao nije, završio sam u sirotištu, gdje sam progutao najgore stvari i doživio pravi horor.

Često su me tukli, zbog toga što su svi bili stariji od mene. Zlostavljali su me i sve svoje hirove i bijesove sprovodili na meni.

Sa 18 godina su me izbacili iz sirotišta i završio sam na ulici. Odlučio sam da neću propasti u životu. Pokušavao sam svašta raditi, prodavao košpe po utakmicama,novine, sokove.. prao stakla od automobila na semaforima, radio ljudima sve što je trebalo za sitne pare.

Skupio sam milion. Jer niti jednu marku od zarade nisam potrošio. Kupio sam firmu pod stečajem, promjenio joj djelatnost, kupio 3 kamiona i započeo biznis.

U godinu dana su mi se vratila 2 miliona. Postao sam bogat sa svojih 27 godina. Davno sam ja odrastao, ove godine su samo bile broj.



Našao sam majku koja me odbacila, skinula se sa heroina. Vidjelo se u njenim očima još mnogo života i želje.

Kupio sam joj kuću, sredio joj život. Jako sam zahvalan što je imam, iako me odbacila, ali imala je svoje razloge.



Preuzeto sa  : stanjeonline.info

Постави коментар