Ljudi ja ne mogu više…15 godina je prošlo ja je i dalje…



1-j

Ljudi ja ne mogu više…15 godina je prošlo ja je i dalje volim (ubi me ova pjesma “10 godina” od T. Montano). Zajeb*o sam se ko nikad u životu, ona je bila ta, nešto je skrivila, veliko je bilo, nisam mogao preći preko tog, toliko sam bio pao.

Odmah sam se upustio u drugu vezu iz inata, samo da je “ubijem.” Htjela je, pokušavala, a ja utuvio ko majmun…
Sad ona ima porodicu, djecu, ja imam porodicu i djecu, svoju ženu obožavam ali to nije ona, ljudi. Nikad neće ni bit.

Daleko smo, nisam je vidio ima 10 godina, ali zatresem se i sad kad je se sjetim, pa te oči niko na svijetu više nema. Sanjam je. Treba život da prođe cjeli, ne znam hoću li izdržat. Je*em ti ponos, mladi, pred vama je život, nemojte se zaje*at ko ja!

Постави коментар