MNOGI MI GOVORE DA SAM “PAPUČAR”, “MEKUŠAC”. ZA PRVU GODIŠNICU



Mnogi mi govore da sam “papučar”, “mekušac”. Za prvu godišnicu veze kupio sam djevojci srebrenu narukvicu i pripremio palačinke, jer to jedino znam da pripremim. Pozvao sam je da dođe kod mene u stan, jer imam iznenađenje. Kada je došla prvo sam je poslužio palačincima, što je ona odbila rekavši da to nejede jer se od njih deblja, a kada sam joj dao narukvicu, nasmijala se i samo rakl “pa da je

  
makar ogrlica”. Život mi se srušio, od studentskog bijednog džeparca sam sve odvajao da joj priuštim poklon za godišnjicu, a ona se ponaša tako. Tada sam pomislio da raskinem sa njom, ali nakon par dana sam prihvatio njenu kritiku i shvatio da sam možda i pogriješio, palačinci i srebrena narukvica i nije neki poklon. Posudio sam od druga nešto novca i kupio srebrenu ogrlicu. Planiram da joj na neki
  
romantičan način dam poklon, nadam se da ću ovaj put dobiti zagrljaj i poljubac od nje u znak zahvalnosti.

Постави коментар