JEDNOSTAVNA STELLA STRACCIATELLA!

3


SASTOJCI
Baza (20 cm promjer kalupa)
80g svijetlog keksa (grubo izmrvljenog)
80g tamnog keksa (fino mljevenog)
50g sirnog namaza + žlica limun soka* (1)

STRACCIATELLA KREMA
500 ml jogurt stracciatella* (2)

200 ml vrhnje za šlag
100 g čokolade stracciatella/bijele čokolade+čokoladne strugotine
70 g (+) komadića tamne čokolade* (3)
1 vrečica (8 g) šlagfix* (4)
1 vrečica (10 g) mljevena želatina

PRIPREMA:
napomena u vezi sastojaka ispod recepta
Nemojte se prepasti zbog duljine recepta. ovo je priprema+moji savjeti :))

Tamni keks sameljite fino, a svijetli napola, više ugrubo da ostane i većih komadića.
Malo po malo im u zdjeli dodajite sirni namaz sa sokom i rukama ga utrljajte da se sjedini u masu koja na pritisak dlana ostaje na dnu posude. Takvu masu istresite na pladanj na kojem će biti torta/kolač i rukama, čašom ili valjkom ju poravnajte. Utisnite obruč kalupa na takvu podlogu pa ono što je ostalo oko obruča pokupite i sjedinite s glavninom unutra (pišem kako ja radim, to mi je najbrži način). Stavite pladanj u hladnjak dok pripremite kremu.

Namočite želatinu s 3 žlice vode i 3 žlice jogurta da nabubri 10 minuta pa sve skupa lagano otopite da ne proključa. (ova količina želatine odgovara želatini u 6 listića- s njom postupite po uputstvu na pakiranju).
Čokoladu u kockicama stavite na paru (ili mikrovalnu na 30ak sekundi) da se otopi. Bijela čokolada i čokolada od stracciatelle ne smiju se topiti na vodi koja vrije/ključa inače bi mogli dobiti tvrdu razmrvljenu masu koju možete bacit u smeće. Vatrostalnu zdjelicu (bolja nego metalna) u kojoj je čokolada najbolje je staviti na paru tek kad ugasite vatru, da voda ne vrije.
Slatko vrhnje (koje treba biti hladno, tek izvađeno iz frizidera) istucite u čvrst šlag, po potrebi sa šlagfiksom. Pred kraj miksanja dodajte mu otopljenu čokoladu.

otopljenu želatinu umiksajte u jogurt kojem ste dodali komadiće čokolade (procijenite od oka koliko vam je potrebno cokoladnih komadića da bi se dobila lijepa točkasta krema) pa jogurt lagano miksajući spojite sa tučenim šlagom, tek da se smjesa ujednači, ne previše.
kremu stavite u kalup s podlogom keksa koji je bio u hladnjaku, poravnajte i vratite na hlađenje minimalno 5-6 sati ili preko noći.
kalup oprezno otkačite s torte (pomozite se tankim nožićem ukoliko se zalijepio za kremu) i ukrasite je po želji.
ja sam radila čokoladni omotač od 100 grama tamne čokoladne kuverture i 30 grama bijele čokolade, a čokoladne štapiće sam pošarala bijelom cokoladom. Još se moram ispraksirat u ovom omotaču jer mi ne ide baš najbolje… Caricu mi je ipak teško nadmašiti, nadam se da ne zamjera na neredu 🙁 trudila sam se

IZVOR:coolinarika.com

Постави коментар