Ni u snu se nisam nadala da će upoznavanje mog momka sa tatom biti zadnji dan naše veze…





Ni u snu se nisam nadala da će upoznavanje mog momka sa tatom biti zadnji dan naše veze. Mamu je poznavao već duže vremena, ali sam željela da ga i tata upozna. Dogovorili smo se da dođe na večeru kod nas i tako je i bilo.

Kada je moj momak ušao u stan moj tata je onako malo glasnijim tonom mu rekao, A TI SI TAJ ZBOG KOJEG SE MOJA PRINCEZA SVAKU NOĆ ISKRADA VEĆ SKORO GODINU DANA…. Nećete vjerovati moj momak se odma okrenuo i otišao. Obzirom da izlazimo jednom ili dva puta u sedmici istripovao da ga varam jer je tata rekao da izlazim svaku noć.



Ne mogu da vjerujem koji debil, da li je to bolesna ljubomora ili neki drugi poremaćaj mozga ne znam, ali da sam bila u vezi sa glupim debilom znam. Tata me danima zeza kako sam mogla naći dakvog glupeka koji nema osjećaj za šalu, a mi smo po tom pitanju baš “luda” porodica.

Постави коментар