ISPOVEST – OTISAO SAM U ZATVORU NA GODINI DANA IZNENADA JER SAM PLJAČKAO TRAFIKE I MOJA DEVOJKA SA KOJOM IZLAZIM VEC ….




Otisao sam u zatvoru na godini dana iznenada jer sam pljačkao trafike i moja devojka sa kojom izlazim vec godinu i po dana je dosla u posetu i rekla mi da ce me cekati do kraja i da ce biti uz mene culi smo se svakodnevno pricali dog se da zivimo zajedno kada izadjem i sve je lepo bilo dok ona


nije pocele negde posle sedmog meseca da mi prica da vise ne moze i da joj je tesko i posle tog je dosla u jednu bracnu posetu i lepo je bilo sve ok al posle tog 10 dana ona pocinje namerno da izaziva svadje i da se ne javla…da bi posle nekog vremena mi javila da je nasla momka i da joj se svidja puno i da bi volela da ae uda za njega i to tobos posle 5 dana veze nije htela ni u posetu da dodje vise ni da se javlja….ne zovem je vise i necu nikada ma koliko god mi tesko bilo a tesko mi je jer niko ne


razume ovo kako je to kad sa nekim naucis da ti je sve lakse i da mnogo znaci kad imas nekog ko te voli i ceka napolju al ona verovatno ne mari kako se ja osecam.

Постави коментар