Starija sestra moje djevojke me mjesecima spopada, šalje mi golišave





Starija sestra moje djevojke me mjesecima spopada, šalje mi golišave fotke i razne poruke. U početku nisam znao da je ona, jer se javljala sa lažnog profila i nepoznatog broja telefona.



 Međutim, kako sam se vjerio sa mojom djevojkom, i počeo da idem njeoj kući shvatio sam je LAŽNA DJEVOJKA njena sestra po pločicama iz kupatila, tepisima, i drugim detaljima iz kuće. Obzirom da za mene postoji samo jedna djevojka, a to je moja vjerenica, sve sam joj ispričao, pokazao, a ona je odma pozvala sestru. U početku je negirala, ali slike koje je slala su govorile dovoljno za sebe, te je na kraju priznala. Razlog!!!


Oboriti će vas sa nogu… kao željela je da vidi moju reakciju, da li sam spreman da pevarim njenu sestru i tako to, nebuloze.

Kasnije kada sam sve sabrao, odpočetka je zaljubljena u mene i ljubomorna je na sestru je me ima.

Постави коментар