BABA ŽIVI SA NAMA I IMA 81 GODINU I NEPOKRETNA JE. JUTROS DOK JE U SVOJOJ SOBI PILA ČAJ UŠAO SAM….





Baba živi sa nama ima 81 godinu i nepokretna je. Jutros dok je u svojoj sobi pila čaj ušao sam polako u njenu sobu i htio se našaliti sa njom izvukao sam kajš iz pantalona i bacio joj u krilo.

Znao sam da se plaši zmija jer ju je nakad u mladosti jedna ujela, a kada je vidjela kajš u krilu, pomislila je da je to zmija i toliko se uplašila da je poacala sve oko sebe i čaj i kekse, zmiju, na kraju je od stresa počela da plače. Prišao sam joj i rekoa da je to samo kajš, da sam se malo našalio sa njom…

Rekla mi je da joj se ne pojavljujem na očima i da me više nikada ne želi da vidi ni blizu sebe. Hehe, moja najdraža baba, to mi je do sada rekla sigurno 50 puta u životu. KRALJICA, ZATO JE I VOLIM NAJVIŠE NA SVIJETU…

Постави коментар