Raskinula sam sa dečkom prošlog meseca, dogovor je bio da sa njim idem na more. Sestra i njen dečko pozvali su me da





Raskinula sam sa dečkom prošlog meseca, dogovor je bio da sa njim idem na more. Sestra i njen dečko pozvali su me da krenem sa njima na more. Da skratim priču. U hotelu spavali smo svi zajedno u istom stanu, dok se sestra tuširala hvatala sam se sa njenim dečkom… Ne znam kako sam mogla…  i sad kad smo sami koristi svaku priliku da me pohvata. Kontrolišem se koliko mogu, iam želju da spavam sa njim.


  Bila sam na volnterskom radu kada sam upoznala NJEGA. Decko iz Finske.Bio je visok,prelepih kafenih ociju skrivenih iza okvira naocara. Odmah sam “pala” na njega iako svesna da je to pogresno buduci da imam decka.Upoznali smo se na aerodromu dok sam cekala da dodje moj kordinator po mene.Ispostavilo se da smo ja i on na istom proektu i da cemo ziveti 5 sedmica zajedno u volonterskoj kuci.Svakim danom sve vise i vise smo se zblizavali i pocela sam osecati kajanje te sam raskinula s deckom da ga nebi varala.Iskreno,to mi je bilo nesto najsladje u zivotu.

  Duge setnje Piranom,izlasci,ma osecala sam se kao na 7.nebu.Proekat se zavrsio i ja sam se vratila kuci gde me je cekao bivsi decko moleci me opet da budemo zajedno.Prihvalila sam.Vise nisam u kontaktu sa fincem.Samo ponekad kad gledam zajednicke slike s tog proekta i tog perioda osetim kajanje.Zasto mi ga je zivot poslao,ili mozebi sam se previse nadala da moze biti nesto drugacije i da mozemo ostati zajedno.To ti je zivot…

Постави коментар