ISPOVEST: Nisam nikad o*alno zadovoljila momka ne zato što mi se gadi….





Nisam nikad oralno zadovoljila momka ne zato što mi se gadi ili mi je ‘ispod časti’ većzato što sam jako smotana i nikad mi ništa ne uspe iz prvog pokušaja, pokušavala sam sa bananom i krastavcem i dobro mi je išlo ali sve imam neki strah da ću loše momku popušiti…

 Ne želim da se blamiram… Ispovest: U našoj školi svi se dele na “popularne” i na nas, obične smrtnike. Jedna od mojih najboljih drugarica je vremenom počela da ulazi u to “popularno” društvo. Nisam bila ljubomorna zbog toga. Ona je govorila da me neće ispaliti i da će me uvek voleti i da ću ja uvek biti njena Vajf. Međutim, prekršila je svoja obećanja. Ispalila me je, kao i sve ostale iz razreda. To je uradila na vrlo lošnačin. To je bilo jedno divno prijateljstvo.


Znale smo da ležimo na skejt parku i smejemo se glupostima. Radile sve jedna za drugu. Kada su je svi ispaljivali ja sam bila tu za nju. Poenta ove priče je da je jedno divno prijateljstvo uništeno a njoj čak nije ni žao… Vajf, ako čitašovo znaj da si me jako povredila, i znaj da ću te uvek voleti

www.komicnistatusi.rs

Постави коментар