SMS » Imam 26 godina…Imao sam svakakvih zena,svakave su me ganjale,i ja njih





mam 26 godina…Imao sam svakakvih zena,svakave su me ganjale,i ja njih Medjutim ovo sto mi se desi sinoc,aaa pamticuu Dugo vremena su me nagovarali da pokusam nesto sa njom,i pricali o njoj,koliko roditelji toliko i mladja sestra…Ali sve izbjegavajuci,jer poznajem tu djevojku,i nekako sam smatrao,ma to je dijete…Medjutim popustim,pozovem je na pice…


Poznajem je kao malu,medjutim ulazi sinoc sledece:crna kovrdzava kosa,taman ten,Siva uska haljina,jako zgodna,prelijepa djevojka i prilazi meni Ja ostao bez teksta…To je ta,djevojcica kojoj sam isti ja isao na prvi rodjendan…Sada ima 20 godina… Haaa,kako pametna,kako uctiva,kako lijepa,nisam imao osjecaj da sjedimo u restoranu prepunom ljudi,jer vi prosto bi samo u nju gledali….Ona je toliko mocna,i savrsena-koliko fizicki toliko i psihicki…Posle,odemo do mog stana,pricali smo jako dugo,ispricao sam joj sto nikome nisam..


U jednom momentu smo se okrenuli u isto vrijeme,i poljubimo se….Spustili smo se,mazili smo se,i lozili,jedno dva sata…Tako sam imao zelju da je j****,medjutim ostalo je samo na tome…Tako je bezobrazna,i dama u isto vrijeme,vatra je..Rodjena za sve,dok sam je gledao,kako to sve graciozno radi-pije vino,prica,njeno razmislajnje,njene ruke…Aaaaaa mislim da sam poludio,i nevjerujem da takva postoji Ajmo komentari Pozdrav za sve

Постави коментар