ISPOVESTI: Trudna sam s čovjekom koji me samo iskoristio za se*s par mjeseci dok je bio u vezi s drugom…




Trudna sam s čovjekom koji me samo iskoristio za se*s par mjeseci dok je bio u vezi s drugom, što ja nisam znala. Umjesto da podbacim zadržala sam dijete.. On me mrzi zbog toga. Sada je sretan s tom i naravno da joj neće reci za mene.

Ljudi me osuđuju što sam ostala trudna; obitelj mi kaže da je uz mene al kad pogledam od njih mnoštvo nitko nije.
Studentica sam. Imam završiti faks ali kako?

 Duša me boli i teško mi je, bojim se što će biti, ljudi misle da sam jaka a ja umirem od straha… Znam da ću ovo preživjeti al pitam se kako? Slomio mi je srce, napukao ponos… Još stojim na nogama …tako me strah, a nikome ne mogu reći to jer svi kažu da sam jaka i da ću ja to sve uspjeti i da nisam sama… Ali imam osjećaj kao da jesam…

Постави коментар