PALENTA PITA SA ŠPINATOM! BRZO I FINO ZA LAGANI RUČAK




Gotove kore za pite su olakšavajuća okolnost zaposlenoj ženi. Ovaj recept ću rado podijeliti sa svima
SASTOJCI
Sve što treba
pola kg kora za pite
400 gr špinata (smrznutog)
1 litar vode
2 velike kašike soli
1 i pol šolja kukuruznog griza(krupice) ili palente
7 kom jaja

 
1 šolja mineralne vode
pola šolje ulja
1 šolja jogurta

PRIPREMA
1.
Šolja kojom sam mjerila namirnice je od 2 dl  ... Majo evo ti ga :D ;) mjera ....
Ja sam sve smislila usput birajući namirnice, pa sam smrznut špinat stavila kuhati u vodi kojoj sam samo dodala sol. Od trenutka ključanja trebalo je nekih 15 minuta da se špinat otopi i da pređem na sljedeće sastojke.
2.

 
Dodala sam mu kukuruzno brašno polako miješajući da bi se fino spojilo bez grudvica. Neka malo kuha, ali pazite se balončića koji pršću i mogu vas opržiti.Skinuti s vatre i dodati mineralnu vodu, ulje i jogurt miješajući. Tako će se prije rashladiti.
3.
Jaja umutiti pjenasto i dodavati u njih smjesu od špinata i palente opet miješajući.
4.
Pleh četvrtasti nauljiti i slagati pitu tako da prvo stavite 2 lista, a onda po njima nadjev. Moje pakovanje kora imalo je 12 komada, a na svakih dva lista stavljala sam 4 kutlače( ne znam kako zovete ovo čudo za juhu- mislim da sam zapazila naziv zaimača ili tako nešto :)) nadjeva.
5.
Potrošite sav materijal. Gornje su kore koje treba malo poprskati mineralnom vodom i narezati onako kako planirate rezati gotovu pitu. To je potrebno kako se ne bi previše dizala pita na sredini pleha.
6.
Peći na 200 stupnjeva oko 30-35 minuta u već zagrijanoj pećnici. Neka dobije lijepu smećkastu boju.
7.
Semy je probala :)
8.
DaSilva je pravila za večeru :)

Posluživanje
Rezati na kocke još vruću pitu i poslužiti sa mileramom i jogurtom. Odlično je za večeru, a može poslužiti i kao predjelo, hladno ili toplo sasvim svejedno.

http://www.coolinarika.com/

Постави коментар