LJETOS JA OTIŠLA KOD SESTRE NA SELO DA SPAVAM....




Ljetos ja otišla kod sestre na selo da spavam, (nije mi prvi put tu kod njih u kući da noćim), spremam se za spavanje, sestra ostavlja otvoren prozor (pošto je baš bilo vruće) i tako legnem spavat .
U toku noći me probudi neko hodanje, škripanje vratnicama, lomljenje kostiju (ja prestravljena) nekako zaspim i sanjam veoma čudan san ili šta već, kao ja ležim i ne mogu da se pomjerim kao da sam paralizovana, počinjem da vrištim i dozivam sestru, međutim, ništa se ne čuje, ne mogu da govorim i odjenom me nešto vuče prema prozoru..u tom trenutku govorim sebi probudi se, probudi se i otvaram oči.
Kad sam otvorila oči bila sam u istom onom položaju kakav mi je bio san (znači na kraju kreveta). Jedno deset minuta ja nisam smjela da se pomjerim jer takav osjećaj mi je bio kao da se to stvarno desilo i na kraju sam čekala zoru nisam smjela da zaspim. Ujutru sve ispričam sestri i ona mi kaže da se to čuo komšijin pas koji je sigurno jeo te koske.

Постави коментар