PROŠLE GODINE PRED PRAZNIKE SAM SA PORODICOM, ŽENOM I TRI....





Prošle godine pred praznike sam sa porodicom, ženom i 3 sinčića išao kod mojih roditelja. Predpraznična atmosfera, hrana, vino i pred polazak kući već sam bio poprilično pijan. Tata je bio cijelo veče nervozan i ljut jer pijam.

 
   Kada smo krenuli primjetio je da sam poprilično pijan i molio me da ostanemo da prespavamo, pa tek ujutro da krenemo, ali nisam ga poslušao. Tada mi je samo rekao KAKO HOĆEŠ SINE I NEKA TI JE SRETAN PUT. Sjednemo u džip i krenemo, bilo je negdje oko pola dvanaest, naravno naveče. Ali, samo što sam izašao na magistralni put iza mene se pojavila policija pod rotacijama. Zaustavili su me i zbog velike količine alkohola u krvi priveli u policijsku stanicu na triježnjenje, a suprugu i klince su vratil kod mojih roditelja.

 
  Mislite od kuda policija baš da se pojavi… i ja sam se pitao, ali čim sam ušao u policijsku stanicu saznao sam od kuda se policija pojavili. Tata je istog trenutka kada sam krenuo pozvao policiju i prijavio me, te tražio da me presretnu. Platio sam novčanu kaznu, izgubio vozačku na mjesec dana i bio sam izuzetno ljut na tatu, ali… danas kada razmišljam o tome mogu samo da budem zahvalan mom tati, jer ko zna šta se tu veče sve moglo desiti, obzirom da sam u takvom stanju trebao voziti preko 2 sata.

Постави коментар