POUČNA PRIČA KOJA JE SVE ODUŠEVILA





Na svojoj svadbi sin postavi svoju majku na celu. Supruga mu se primakne i upita, sta ce ta stara tu. Odmah da si je izbacio sa nase svadbe. On joj odgovori to je moja majka. Ali ona i dalje insistira da se ona izbaci sa svadbe njihove.
Sin pridje mikrofonu i da cuju svi gosti rece:

Ko ce da kupi moju majku prodajem je danas, koju cijenu nudite. Jer mi je supruga ne voli.
Svi zacudjeni gledaju u njega i niko ne odgovara.
On pridje svojoj majci uhvati je u krilo i rece: Niko nece moju majku , ja je hocu, izadje sa svojom majkom u narucje i ostavi nevjestu sa gostima i ode sa majkom svojoj kuci.


Nakon nekoliko dana na vrata mu se pojavi najbogatiji covek u tom mjestu u njegovoj kuci i rece mu: CUO SAM STO SE DESILO NA TVOJOJ SVADBI I POSTUPAK KOJI SI TI PREDUZEO , JA TI DAJEM MOJU KCERKU. JER AKO TI PAZIS TAKO NA TVOJU MAJKU ZNAM SIGURNO DA CES PAZITI I MOJU KCERKU.

Постави коментар