RADIM U RADNJI KAO SECURITY, I DOK SAM HODAO PO RADNJI ZA OKO MI ZAPADNE MAJKA




Radim u radnji kao Security, i dok sam hodao po radnji za oko mi zapadne majka i njezin sin od oko 11-13godina.Govorila mu je da nema vise novca i da mu je kupila pantalone i dvije majce na sta je on odgovarao da zeli nove patike, i da nije nikakva majka jer nikad nema novca.Prisao sam mu i zamolio


ga da podje sa mnom.Pitao sam ga da li se ikada zapitao koliko tesko je ona radila da bi mu samo kupila jednu majicu, i pitao sam ga sta bi sa njega bilo da nje nema, da umre, da ga ostavi.Zamolio sam je da joj platim sve sto je uzela ali ona je vise puta odbila.Djeco, molim vas postujte roditelje, jer sam sa 6 izgubio oca a sa 14 majku, moj cijeli zivot je pakao vjerujte mi.Koliko puta sam zaplakao


radi toga sto majku nisam postovao, sve bih dao da je mogu vidjeti i poljubiti.

Постави коментар