OD PRIJATELJA CURA MI JE NAMJESTILA SVOJU ROĐAKINJU I TAKO MI ZA PRVI DEJT ODEMO U JEDAN….

1-j


Od prijatelja cura mi je namjestila svoju rođakinju i tako mi za prvi dejt odemo u jedan wine bar, ali kad smo došli shvatio sam da mi je mobitel ostao u autu, pa sam joj reako da sjedne i naruči nam bocu vina i da se vraćam za za minutu. Nakon što sam se vratio imao sam uvjerljivo najbolji prvi dejt u životu.
Cura je vrlo duhovita, pametna, zgodna i mnogo toga imamo zajedničkog, ali na kraju dejta mi je uslijedio šok kad sam krenuo platiti račun i vidio da je naučila vino od 100 eura. Račun sam platio i otišo, nije mi kraj svijeta tih 100 eura, ali to je bilo više nego bezobrazno od nje.

Naravno, više se ne želim naći s njom i sad je ona kao tužna zbog toga i ispričava mi se stalno zbog te kako ona kaže male pogreške i čak mi je ponudila pola novca jer kaže da je šteta da se nakon tako odličnog provoda više ne vidimo, ali ne znam da mogu preko toga proći.

Постави коментар