MOJ NAJVEĆI USPEH, KAO PROFESORA, JE ODVRAĆANJE MOJE SEDAMNAESTOGODIŠNJE UČENICE, ROMKINJE, OD UDAJE

1-j


Moj najveći uspeh, kao profesora, je odvraćanje moje sedamnaestogodišnje učenice, Romkinje, od udaje.

Napustila je školu.

Pisala sam njenim roditeljima, na ulici ih zaustavljala i molila da ne čine to (oni su je podstrekivali) i da je ona vredno dete koje zasllužuje obrazovanje.

Tata je bio tvrd orah, mama se lomila.

A ona, ona se ludo zaljubila i zaista to želela.


Čak je i njegovu ljubomoru i posesivnost smatrala kao izraz velike ljubavi.

Drugarice su joj plakale. Nisu je više viđale, on ih nije dozvoljavao.

Bože, koliko sam snage uložila, koliko pričala i molila je da se urazumi.

I onda, kad sam se najmanje nadala, vratila se!

Završila 4.razred i upisala fakultet! O, da, ostavila ga je još u srednjoj…

Suze mi kreću dok pišem.

Постави коментар