“Moja žena je bomba, znači bolja je od Shakire”





Moja žena je bomba, znači bolja je od Shakire. Prirodna plavuša, ima kovrdžavu kosu i iako joj je 35, ima idealnih 60 kilograma. Rodila mi je dvoje djece a i dalje izgleda kao djevojčica, puna pozitivnosti, uvijek nasmijana, vesela…


A ja, ja sam samo običan dlakavi muškarac, kad kažem dlakav, mislim na to da sam po sijelom tijelu obrastao crnim gustim dlakama, osim ondje gdje treba, tj na glavi. Ćelav sam i imam kila kao da sam ja rađao a ne ona.


I neki dan ti ona mene pita zašto me konobarica stalno sa osmijehom gledam, napravi mi žena ljubomornu scenu kao da sam ja Brad Pitt, a ne čovjek proćelavog izgleda koji je imao ili para ili dobru sreću pa je oženio ovako lijepu ženu. A para vjerujte da nemam, znači da sam srećnik

Постави коментар