“Iz Bosne sam otišla raditi u Hrvatsku (sezonski posao). Tamo sam se zaljubila u…”





Iz Bosne sam otišla raditi u Hrvatsku (sezonski posao). Tamo sam se zaljubila u kolegu sa posla, a
i on se u mene zaljubio. Tu sezonu bili smo skupa, ali vezu nismo prekinuli, nastavili smo vezu na
daljinu, i tako 3 godine. Jednu večer, bila je zima, snijeg pao do koljena, zvoni netko na vrata, moja
mama otvara, a on na vratima.


Promrzao sav, pomodrio, krenuo iz Splita samo u nekoj tankoj
jakni, auto mu ostalo negdje u snijegu, skoro 10 kilometara od moje kuće. Iznenađenje u kući.
Ulazi on u kuću, trese sav i kleknu pred mene, vadi prsten i kaže: Slušaj malena, ja nemogu ovako
više ne mogu da se malo vidimo malo ne.


Ja tebe hoću da gledam svaki dan, hoću da si stalno uz
mene. Hoćeš li mi pravit burek do kraja života? Mama, sestre i baka počele plakat, tata vadi rakiju
da se jadničak ugrijre, a ja se izvalila u nesvjest.

Постави коментар