Sa 18 godina sam imala pijani odnos od kojeg sam




Sa 18 godina sam imala pijani odnos od kojeg sam zatrudnela. Otac deteta nije hteo da prizna dete, roditelji me odbacili, kao i većina prijatelja, govorili su da od mene neće biti ništa i da ću biti


 
propalica, ali je jedan moj drug bio stalno uz mene i bio mi je čvrst oslonac. Ja sam se preselila i osamostalila, sve sam radila sama, zaposlila se, vodila sam uredan život bez izlazaka. Počela da se spremam za upis na ekonomski fax. U svemu mi je pomagao moj drug. Negde, u 5.mesecu trudnoće, smo se smuvali i on se preselio kod mene, zaposlio i živeli baš lepim životom. Moju devojčicu smo



 
zajedno dočekali. Sada, ja radim u firmi mog muža (ondašnjeg druga), u braku smo 13 godina, živimo skoro savršenim životom, sa NAŠOM 13-godišnjom princezom.

Постави коментар