Moj je otac alkoholicar.Poceo je da pije prije rata dok je




Moj je otac alkoholicar.Poceo je da pije prije rata dok je bio omladinac onako ponekad,a u ratu i poslije rata je postao ovisnik.Za ovih 19 godina sam imao veoma losih uspomena.Dok sam bio klinac


  nije bilo dana kad bi on bio kod kuce da nije tukao majku,burazera i mene.Poslije kad sam ja malo narastao smirio evo ima 5 godina slabo konzumira ta sranja.Prije mjesec je otisao da radi van zemlje kako kazu nemaju posla ne rade.Malo prije je zvao bio je u pripitom stanju psovao preko telefona


 
majki i govori da jedva ceka da dodje kuci kako ce je idegenecit.Kontam ako dodje da cu se potuci sa njim,volim ga bez obzira na sve otac mi je i sve to al nmg vise dopustit da digne ruku na moju majku.Sta mislite da li je to ispravno.

Постави коментар