Ja i ortak se napili, i veli konobar..




Ja i ortak se napili, i veli konobar nema više Staropramen piva koje smo pili. Kaže ortak: "ma ko vas je*e, znam ja gdje ima, ideš i ti (ja)", idemo mi prema kolima, sjedosmo i ortak ni manje ni više


  ukuca "Praha" u navigaciju, meni se u sekundi svidjela ta luda ideja, i po gasu (samo smo svratili kući po pasoše). To je bilo oko dva ujutro, nećete vjerovatno, ali sutra oko 3 popodne smo bili u centru Praga, i pili Staropramen. Sve je bilo super, do momenta dok nismo shvatili u Pragu da imamo još


 
30€ u džepu sve skupa i do momenta kad su nas nazvale supruge, na kraju smo ih jedva izmolili da nam uplate nešto novca da se možemo vratiti kući. Strašnu torturu smo prošli kada smo se vratili kući, ali bilo je zaista vrhunsko iskustvo.

Постави коментар