Udala sam se isključivo iz koristi, a razlika u godinama dovoljno govori. Meni 25...





Udala sam se isključivo iz koristi, a razlika u godinama dovoljno govori. Meni 25, a mom mužu 47 godina. On je ubijeđen da sam sa njim iz ljubavi, ustvari šta drugo da misli kada sam odlična glumica. U braku smo već 4 godine, a mlađi brat mog muža, moj djever je razlog zašto sam sretna i “ispunjena” iako se nisam udala iz ljubavi.

Moj djever je par godina stariji od mene i mentalno je poremećen, ne može da komunicira, pogubljen je u vremenu i prostoru, a jedino što ima je “batinu” od skoro 20 cm. To sam sasvim slučajno otkrila i odma sam iskoristila božiji dar koji on ima.

Već 3 godine koristim svaku priliku da ga “jašem”.
Kupila sam neku masku koju stavim kada mu uđem u sobu, kako bih se osigurala da me slučajno provali pred mužom, svekrom i svekrvom i onda bezbrižno uživam. Spavala sam u životu sam baš mnogo muškaraca, ali dok nisam počela da jašem “djevera” nisam osjetila pravo zadovoljstvo. Ni danas dan ne mogu da shvatim kako on mentalno poremećen može tako dobro da… zdrobije me, meni koje sam ovisna o muškoj stvarki po 5 dana nakon njega ne treba. Mislim da sam najsretnija žena na svijetu. Imam pare, imam “BATINU” od 20 cm, ono šta mi više u životu treba

Постави коментар