Upoznao sam je na jednoj svadbi. Zove se Sofija. Kad sam je vidio oborila me je jednim pogledom, skupio sam hrabrosti i pitao ju dali je za ples, pristala je. I tako smo poslije svadbe otisli na pice gdje sam se u nju




Upoznao sam je na jednoj svadbi. Zove se Sofija. Kad sam je vidio oborila me je jednim pogledom, skupio sam hrabrosti i pitao ju dali je za ples, pristala je. I tako smo poslije svadbe otisli na pice gdje sam se u nju zaljubio do usiju. Nakon mjesec, mjesec i pol neprestanog dopisivanja rekao sam joj sto osjecam prema njoj. Ona je rekla da me vidi samo kao prijatelja i da joj se svida jedan drugi decko. Nisam znao sto joj odgovoriti jedno 3-4 sata jer sam samo razmisljao gdje sam pogrijesio. Odlucio sam joj pomoci oko tog decka i poceo joj dijeliti savjete iako sam ljubomoran na njega jer dobiva njezinu paznju. Jos je neodlucna zeli mu se javiti ili ne. Zelim joj pomoci jer u neku ruku ako je ona sretna i ja sam, a potajno se nadam da od tog nece biti nista i da ce zeljeti imati nesto samnom.

Постави коментар