Naime, (pokusacu da skratim pricu koliko je to moguce) bila sa povredjena od strane jednog momka…




Naime, (pokusacu da skratim pricu koliko je to moguce) bila sa povredjena od strane jednog momka sa kojim sam se dopisivala godinu dana, nismo se upoznali preko interneta, znali smo se uzivo. Nemam obicaj da odgovaram svim momcima koji mi se jave na fejs i tako jedno vece dok sam se borila sa svojim mislima i bolom poslije tog momka(koji ocigledno nikada i nije bio moj) stize mi poruka od drugog momka i sad posto sam znala ko je on ali nisam uopste bila zainteresovana za njega odlucila sam da mu odgovorim nadajuci se da ce moja bol prestati. Sada nakon duzeg perioda ja se izgleda zaljubila u tog drugog, cujemo se cesto, nekad svaki dan, nekada jednostavno ne i po nekoliko dana. Izasli smo jednom na kafu, ali ne mogu ni sama da vjerujem da je to bilo prije godinu dana.

Постави коментар