DOŠLA SAM KOD DRUGARICE NA NEKOLIKO DANA U SELO. IMA TU U BLIZINI NEKA DISKOTEKA I ODLUČIMO MI...




Došla sam kod drugarice na nekoliko dana u selo. Ima tu u blizini neka diskoteka, i odlučimo mi otići tu jedno veče. Kao po običaju drugarica je srela bivšeg dečka i otišli su napolje,



 i kako nje nije bilo duže vreme krenuh ja kući. Na izlasku iz diskoteke zapazim zgodnog dečka, bacim pogled i spustim glavu i prođem. On pođe za mnom, i uhvati me za ruku i kaže ja lepšu devojku nisam video. Malo tu popričali krenula ja kući, i on oće da me isprati. I na rastanku on mene poljubi.



 
Sutradan budi me drugarica koja je kući došla u 9 ujutru i pita me sa kim sam to bila sinoć… Ja kao sa nekim tipom, ništa posebno. Kaže meni ona jadna, videla te njegova žena da se ljubite traži te po selu oće da te bije. Sad ne smem 3 dana da izađem iz kuće… Eto.

Постави коментар