SPAVAM SA OŽENJENIM MUŠKARCEM KOJI IMA TROJE DECE. ON MI JE SREDIO DA DOBIJEM POSAO...





Spavam sa oženjenim muškarcem koji ima troje dece. On mi je sredio da dobijem posao u jednoj odlicno placenoj firmi. Saznala sam da mi je sef zapravo njegov otac i da sam tu usla na preporuku kao dobra radnica. Ostao mi je telefon slucajno na stolu i

 
sef je video da me zove njegov sin, onda je usao u galeriju bez mog znanja i video svakakve perverzije koje smo radili njegov sin i ja. Otisli smo u njegovu kancelariju koju je prehodno zakljucao. Tamo me je udario i rekao mi da ako hocu preko kreveta da trazim posao onda moram da rasirim noge pred gazdom tog posla. Istog trenutka me je

 
podigao na sto i krvnicki me izje*ao u obe rupe. Nisam znala sta me je snaslo, ali mi se uzasno svidelo, videlo se da je sin obdaren na tatu. Ja i dan danas radim u toj firmi i odusevljena sam gostoprimstvom.

Постави коментар