HLADNO PREDJELO A ZA TOPLE DANE MOŽE POSLUŽITI I KAO GLAVNO JELO-TERINA




Hladno predjelo s kojim sam mnogo puta oduševila svoje drage goste
SASTOJCI
4 jogurta
500 gr majoneze
5 komada želatine u prahu
2 dcl vode za želatinu

 
ZA SLAGANJE salama debljine 2-3mm, tvrdo kuhana jaja, kuhane mrkve, kiseli krastavci

PRIPREMA
Želatinu preliti vodom i ostaviti da nabubri.
Jogurt i majonezu pomiješati, staviti na vatru do vrenja, zatim dodati nabubrenu želatinu, maknuti s vatre, miješati dok se ne otopi. Tekućinu ostaviti 10-ak minuta da se malo ohladi i malo zgusne.

 
U tepsiju (moja idealna veličina je 30x25) ulijte tekućine toliko da prekrije dno, ostavite da se malo stisne, ja stavim u frižider na 5 min, ne dugo jer sastojci moraju malo utonuti, zatim slažete red mrkve, red tekućine, pa 5 min u frižider, red krastavaca......sve dok ne potrošite sve sastojke i tekućinu, s tim da zadnji sloj sastojaka mora biti pokriven tekućinom.
Terinu ostavite u frižideru da se dobro stisne, najbolje preko noći i drugi dan se reže bez problema.
Posluživanje

Kao što možete iz mog kolaža vidjeti svi sastojci su narezani na ploške, ja sam se trudila narezati ih što tanje pogotovo jaja, ali ne treba pretjerivati, pogotovo za salamu je potrebno da bude oko 2-3mm debljine radi boljeg izgleda. Na moju veličinu tepsije ja sam skuhala 3-4 velike mrkve, 5 jaja, salamu sam rezala prilikom slaganja, a krastavce od prilike, prema osobnoj procjeni, ponekad ostane i viška.

Izvor:  www.coolinarika.com

Постави коментар