ISPOVEST – ŽIVOT MI SE SRUŠIO. JA SAM SLOMLJENA ŽENA. EE OVAKO JE BILO, MUŽ ME FARBAO KAKO RADI …







ISPOVEST – Život mi se srušio. Ja sam slomljena žena. ee ovako je bilo, muž me farbao kako radi …
Život mi se srušio. Ja sam slomljena žena. ee ovako je bilo, muž me farbao kako radi treću smenu u

 
 firmi meni bilo čudno zašto u kesi stalno nosi čiste stvari, tako noć za noć pravi budalu od mene i odlučim da ga pratim. Znala sam u koje vreme kreće u treću da “radi”, pozvala sam tgaksi, već kad je krenuo svojim kolima stao je kod jedne zgrade, kod te zgrade čekala ge mlada devojka na prvi pogled rekla bih da ima (17), poljubili su se i onda je sela u njegov auto, mislim u “naš” i odvezao je negde.

 
Nije me zanimalo gde je odvezao i šta su radili, vratila sam se kući, izbacila njegove stvari iz stana u sred hodnika i tužila ga za razvod braka.

Постави коментар